Δεδομένου ότι τόσο το Facebook όσο και το Instagram αναπτύσσονται, γίνεται πλέον απαιτητό να δημιουργούνται διαφημίσεις που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού, κι αυτό γιατί στον ανταγωνιστικό κόσμο των Social Media πρέπει να ξεχωρίζουμε. Εδώ σε αυτό το σημείο έρχεται η σειρά του Carousel Ads

Τα Carousel Ads ήρθαν για να μαγέψουν κυριολεκτικά το αγοραστικό κοινό και σίγουρα θα αποτελέσουν το σημαντικότερο ρόλο στα Social Media. Η χρήση τους είναι διττή, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα brands ως τρόπος προώθησης των εκάστοτε προϊόντων αλλά και ως εξαιρετική ευκαιρία επίδειξης ενός ξεχωριστού narrative. Ξέρω αναρωτιέστε πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για να αφηγηθούμε την ιστορία μας αλλά παράλληλα να ξεχωρίσουμε δημιουργικά έναντι των ανταγωνιστών; 

Τα βήματα είναι απλά...

1. Κεντρίζουμε το ενδιαφέρον με την πρώτη εικόνα

Λένε και συμφωνούμε απόλυτα μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε ads σε μία εποχή digital. Οι χρήστες γνωρίζουμε ότι δεν περιηγούνται σε όλες τις εικόνες του ad, σκοπός μας εξαρχής όμως είναι να λάβουν το μήνυμα και να μην υπάρξει κίνδυνος σύγχυσης και δημιουργίας αρνητικών εντυπώσεων.

2.  Κάνουμε τους χρήστες να περιηγηθούν σε όλες τις εικόνες

Στόχος μας σε κάθε διαφήμιση είναι να κρατήσουμε engaged το χρήστη ακριβώς όπως τη συγγραφή του κειμένου, τα Carousel Ads στοχεύουν στη διατήρηση του ενδιαφέροντος καθόλη τη διάρκεια επικοινωνίας του μηνύματος. Με ποιο τρόπο; Μα φυσικά με περισσότερες ενδιαφέρουσες φωτογραφίες!

3. Διαδοχική σκέψη

Η σειρά των γεγονότων συμβάλει στην κατανόηση της ιστορίας. Μια καλά επιμελημένη ακολουθία συμβάντων, παρέχει το ρυθμό στο ad και βοηθά το κοινό να κατανοήσει το narattive. Προσοχή η ακολουθία των γεγονότων, δεν σημαίνει απαραίτητα και τη χρονολογική τους σειρά. Αντιθέτως, δηλώνει πως κάθε δράση μέσα στο ad οδηγεί σε μια αντίδραση.

4. Αφήνουμε το κοινό να αναζητά περισσότερες πληροφορίες

Σκεφθείτε.... αν αφήναμε το κοινό και δεν του αποκαλύπταμε τη φυσική κατάληξη των γεγονότων; Ίσως με ένα button “Learn More” του διεγήρουμε την περιέργεια και τη φαντασία και το οδηγήσουμε σε προσαρμοσμένη σελίδα που έχουμε επιμεληθεί. Μην ξεχνάμε πως παρόλο που ο σκοπός των Carousel Ads είναι η αύξηση του awareness και του engagement, επιδίωξη μας είναι να οδηγήσουμε τους χρήστες στη σελίδα της επιλογής μας.

Φυσικά τα Carousel Ads δεν εφαρμόζονταί μόνο σε προιόντα...κάνε το «εικόνα»  έχεις καφετέρια και θες να προβάλεις το μαγαζί, το πιάτο....., έχεις μαγαζί ενδυμάτων πρόβαλε τα με χάρη....., είσαι στο χώρο της υπηρεσίας..... έχεις ασφαλιστικό ή μεσιτικό γραφείο...... 

Άσε τη μέθοδο των Carousel ads να αυξήσουν την ζήτηση και επέλεξε τον συνεργάτη που μπορεί να δώσει την απαιτούμενη ώθηση στο brand σου...και όλα τα άλλα θα έρθουν φυσικά!!

Περιμένουμε τις επιτυχίες σας στο info@socialem.eu

Το socialem.eu είναι ένα asset που διαχειρίζεται η Passage Media Hellas, digital marketing agency στην Ελλάδα