Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υλοποιεί, από το 2016, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων ανάδειξης της περιοχής ως τουριστικό προορισμό.

Η πλατφόρμα συνεργασίας απέσπασε στα Tourism Awards 2018, το Gold βραβείο για την καμπάνια “Thessaly HandcraftedbyTime” στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign.
Πρόκειται για τη Σύμπραξη Τουρισμού μεταξύ της Περιφέρειας Θεσσαλίας με την Marketing Greece, τον ΣΕΤΕ και την Coca-Cola Τρία Έψιλον. Τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας άρχισαν ήδη να φαίνονται όπως σημειώνει σε δήλωσή του ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός.
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά «ήδη από την δουλειά που έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια στην Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουμε απτά αποτελέσματα καθώς οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικού χώρους της Θεσσαλίας από τους 18.731 το 2011 έχουν φτάσει τους 77.892 το 2016. Έτσι η απασχόληση στον κλάδο του τουρισμού στη Θεσσαλία έχει παρουσιάσει αύξηση 2,2%, μέσα στην κρίση. Παράλληλα οι αφίξεις ξένων τουριστών από τις 242.609 το 2001, έχουν φτάσει τις 311.891 το 2015 και οι διανυκτερεύσεις έχουν αυξηθεί από τις 720.559 το 2011 σε 964.176 το 2015 αντίστοιχα»