Χαμηλότερος ήταν ο χριστουγεννιάτικος τζίρος για περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (51%), σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, με τις μειώσεις να κυμαίνονται από 10% έως 20%.
Αυτό προκύπτει από την έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, στην οποία επισημαίνεται ότι ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι η ένδυση/υπόδηση, ενώ εκείνος των τροφίμων ποτών είχε τις μικρότερες απώλειες.
Στην Κεντρική Ελλάδα
Σε ό,τι αφορά την Κεντρική Ελλάδα (περιλαμβάνεται η Θεσσαλία), το 45,5% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι οι πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο κινήθηκαν χειρότερα σε σχέση με πέρυσι. Το 38,6% δεν είδε διαφορά, ενώ ένα ποσοστό 15,9% εκτίμησε ότι τα πράγματα πήγαν καλύτερα.