Στα πλαίσια της προσπάθειας που καταβάλλει ο Δήμος μας, για την διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των πολιτών, θα διευρύνει περαιτέρω, στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει στους πολίτες, η εκτέλεση των οποίων, δεν απαιτεί την φυσική παρουσία τους, αλλά υλοποιείται από απόσταση.   

Όπως τονίζει ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας και Ψηφιακών Πολιτικών - “έξυπνης πόλης” Κωνσταντίνος Διαμάντος, οι νέες υπηρεσίες θα εντάσσονται, σταδιακά, πέραν των ήδη παρεχόμενων, τόσο στην ψηφιακή πύλη gov.gr, όσο και στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου μας  Local Government http://bit.ly/ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ, όπου οι πολίτες μπορούν να εισέρχονται για να τις χρησιμοποιήσουν, υλοποιούνται δε, με την συνεργασία των αρμοδίων τμημάτων των υπηρεσιών του Δήμου Λαρισαίων.

Αναλυτικότερα οι  νεοενταχθείσες εφαρμογές  ανά υπηρεσία είναι οι κατωτέρω:

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης:

ü     Αίτηση μεταδημότευσης

ü     Αίτηση για αλλαγή κατοικίας

ü     Αίτηση για χορήγηση πιστοποιητικού πλησιέστερων συγγενών

ü     Αίτηση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης για στρατολογική χρήση

ü     Πιστοποιητικό εντοπιότητας 

Τμήμα Ταμείου:

ü     Εξόφληση ενταλμάτων πληρωμής από απόσταση

ü     Αίτηση για βεβαίωση περί μη οφειλής

ü     Αίτηση για ρύθμισης οφειλής 

Δημοτική Αστυνομία

ü     Αίτηση χορήγησης κάρτας μόνιμου κατοίκου

ü     Ένσταση για παραβάσεις–κλήσεις Δημοτικής Αστυνομίας–Ελεγχόμενης Στάθμευσης. 

Τμήμα Εσόδων Αιτήσεις Εσόδων

Εξυπηρετούνται άμεσα με αποστολή αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο e-mail : esoda@larissa-dimos.gr

Στους κατωτέρω ιστότοπους υπάρχουν οι αντίστοιχες αιτήσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που αφορούν:

Αιτήσεις για έκδοση βεβαιώσεων:

- Περί μη οφειλής Τ.Α.Π

- ΤΑΠ μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων

- Τετραγωνικών για ηλεκτροδότηση

https://www.larissa.gov.gr/el/e-upiresies/tmima-esodon-vevaioseis-peri-mi-ofeilis-t-a-p

Αιτήσεις για έκδοση βεβαιώσεων  απαλλαγών- Μειώσεων Δημοτικών Τελών

Άποροι, Άτομα με  ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, Πολύτεκνοι, Τρίτεκνοι, Μονογονεϊκές οικογένειες, Μακροχρόνια άνεργοι

https://www.larissa.gov.gr/el/e-upiresies/tmima-esodon-apallagi-i-meiosi-dimotikon-telon-se-efpatheis-omades

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης Ληξιαρχείου

Χορήγηση Ληξιαρχικών Πράξεων και πιστοποιητικών Δημοτολογίου μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης

https://www.larissa.gov.gr/el/e-upiresies/pistopoiitika   ή εναλλακτικά 

https://reg.services.gov.gr/

για πράξεις που εκδίδονται άμεσα

 

ü      Ληξιαρχική πράξη θανάτου

ü      Ληξιαρχική πράξη γέννησης

ü   Πιστοποιητικό γέννησης

ü   Ληξιαρχική πράξη γάμου

ü   Ληξιαρχική πράξη συμφώνου συμβίωσης

ü   Πιστοποιητικό ιθαγένειας

ü   Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

Oι υπηρεσίες που ήδη λειτουργούν

Υπενθυμίζουμε ότι ήδη είναι ενταγμένες και παρέχονται ανά τομέα υπηρεσία οι κάτωθι εφαρμογές:

Αιτήσεις Πολεοδομίας

37 υπηρεσίες εξυπηρετούνται άμεσα με αποστολή αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο e-mail : poleo@larissa-dimos.gr

     Στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαρισαίων υπάρχουν οι αντίστοιχες αιτήσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που εκδίδονται από τα αρμόδια τμήματα της πολεοδομίας:

 

ü     Τμήμα Τοπογραφικών και Πολεοδομικών Εφαρμογών https://www.larissa.gov.gr/el/e-upiresies/tmima-poleodomias

ü     Τμήμα Πολεοδομικού Σχεδιασμού

https://www.larissa.gov.gr/el/e-upiresies/poleodomikou-sxediasmou

ü     Τμήμα Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών

https://www.larissa.gov.gr/el/e-upiresies/tmima-ekdosis-oikodomikwn-adeiwn

ü     Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών

https://www.larissa.gov.gr/el/e-upiresies/tmima-elegxou-kataskeuwn

 

Η Διεύθυνση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού με τα Τμήματα Υποστήριξης Μηχανογραφικών Εφαρμογών και Υποστήριξης Πληροφοριακών Συστημάτων και Επικοινωνιών, καταβάλλει σημαντική προσπάθεια έτσι ώστε η παλέτα των προσφερόμενων υπηρεσιών, να συνεχίζει να διευρύνεται περαιτέρω, με την ένταξη και νέων εφαρμογών, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Καλούμε τους πολίτες να συμμετάσχουν στην προσπάθεια μίας γρήγορης, βέλτιστης και ασφαλούς εξυπηρέτησής τους από τις υπηρεσίες.

Να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης τουςγια τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προαναφέρθηκαν δεδομένου ότι η αυτοπρόσωπη παρουσία πλέον θα γίνεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις που τούτο είναι απαραίτητο και μόνο κατόπιν ραντεβού.