Στα ΕΛΤΑ, σε τράπεζες, με πάγια εντολή, μέσω διαδικτύου, μέσω τηλεφώνου είναι μεταξύ των τρόπων που μπορούν οι οικιακοί και εμπορικοί καταναλωτές της ΕΠΑ Θεσσαλίας να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς φυσικού αερίου. 

Η εταιρεία με ανακοίνωσή της διευκρινίζει τα εξής: « H ΕΠΑ Θεσσαλίας ενημερώνει τους πελάτες της ότι ουδέποτε στα 16 έτη λειτουργίας διέθετε ταμεία στα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών. Για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της παρέχει τη δυνατότητα εξόφλησης του λογαριασμού φυσικού αερίου με πολλούς εναλλακτικούς τρόπους και μάλιστα σε ορισμένους από αυτούς χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Ειδικότερα η εξόφληση του λογαριασμού μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους παρακάτω τρόπους: 

• Με καταβολή μετρητών σε όλα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ χωρίς κόστος για τον πελάτη

 • Με καταβολή μετρητών στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ που είναι στα μέλη του συνεταιρισμού ΣΕΠΠΠ σε όλες τις ώρες και μέρες λειτουργίας τους

 • Με καταβολή μετρητών στα υποκαταστήματα των όλων των τραπεζών (ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ALPHA BANK, ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΠΑΓ- ΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝ/ΚΗ, ΣΥΝ/ΚΗ ΔΡΑΜΑΣ, ΣΥΝ/ΚΗ ΕΒΡΟΥ, ΣΥΝ/ΚΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΣΥΝ/ΚΗ ΗΠΕΙΡΟΥ, ΣΥΝ/ΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΣΥΝ/ΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΣΥΝ/ΚΗ ΣΕΡΡΩΝ, ΣΥΝ/ΚΗ ΧΑΝΙΩΝ)

 • Μέσω διαδικτύου, χρησιμοποιώντας την Υπηρεσία Web Banking των παραπάνω τραπεζών

 • Με χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού σε Κατάστημα μιας εκ των παραπάνω Τραπεζών

 • Μέσω τηλεφώνου, χρησιμοποιώντας την Υπηρεσία Τηλεφωνικής Τραπεζικής, μιας από τις Τράπεζες

 • Αυτόματα με πάγια εντολή εξόφλησης στις παραπάνω τράπεζες. Επίσης στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών της εντός του Οκτωβρίου αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η δυνατότητα πληρωμής των λογαριασμών μέσω πιστωτικών καρτών, χρεωστικών καρτών και προπληρωμένων καρτών όλων των τραπεζών άμεσα μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρίας www.epathessalia.gr.

 Τέλος η ΕΠΑ Θεσσαλίας ανταποκρινόμενη στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για μια σύγχρονη και αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση προσφέρει τη διαδικτυακή υπηρεσία “My ΕΠΑ” μέσα από την οποία ο πελάτης άμεσα την εποπτεία όλων των παροχών φυσικού αερίου που αντιστοιχούν στο Όνομα και το ΑΦΜ του.

 Ο πελάτης επιλέγοντας την παροχή που θέλει μπορεί να διαχειριστεί, μπορεί να αποστείλει αιτήσεις και να λάβει ενημέρωση για την εξέλιξη και τη διεκπεραίωσή τους, να δηλώσει την ένδειξη του μετρητή του, να ενημερωθεί για την έκδοση των λογαριασμών κατανάλωσης και να τους εξοφλήσει ηλεκτρονικά, καθώς και μια σειρά άλλων χρήσιμων υπηρεσιών. 

Η ΕΠΑ Θεσσαλίας θα συνεχίσει να λειτουργεί με γνώμονα τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της αναπτύσσοντας νέες εφαρμογές προς όφελος του καταναλωτή και τη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης».