Απάντηση μας έστειλε η Wind για ρεπορτάζ του kosmoslarissa.gr και της εφημερίδας ΚΟΣΜΟΣ σχετικά με την τοποθέτηση των καμπίνων του δικτύου οπτικών ινών σε πεζοδρόμια της Λάρισας. 

Η επιστολή αναφέρει τα εξής:

“Αθήνα, 11 Απριλίου 2018

Αγαπητέ κ. Τόλη,

 Με την παρούσα επιστολή και σε συνέχεια του χθεσινού δημοσιεύματος στο kosmoslarissa.gr με τίτλο «Καμπίνες καταμεσής των πεζοδρομίων ‘βιάζουν’ την αισθητική της πόλης» καθώς επίσης και του σημερινού στην εφημερίδα Κόσμος Λάρισας με τίτλο «Στη μέση των πεζοδρομίων», θα θέλαμε να επισημάνουμε τη σημασία του μεγάλου αυτού τεχνολογικού και κατασκευαστικού έργου που αναπτύσσεται στην πόλη της Λάρισας, μετά από ειδικές μελέτες και εξαιρετικά αυστηρό σχεδιασμό.

Η ανάπτυξη του δικτύου οπτικών ινών, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις πανελλαδικά αλλά και ένα μεγαλόπνοο έργο για τη Λάρισα, καθώς θα δημιουργήσει μία τελείως νέα εμπειρία διασύνδεσης με απεριόριστες δυνατότητες τόσο για τους πολίτες όσο και τους επαγγελματίες της πόλης, συμβάλλοντας τα μέγιστα σε κοινωνικό και επιχειρηματικό επίπεδο. Με το έργο αυτό η Λάρισα καθίσταται μια από τις  πρώτες πόλεις στην Ελλάδα που θα διαθέτουν υπέρ υψηλές ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο.

 Η τοποθέτηση των καμπινών στην πόλη, αλλά και σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας στις οποίες έχουν ξεκινήσει ή θα ξεκινήσουν τα έργα που θα προσφέρουν υπηρεσίες νέας γενιάς μέσω του δικτύου οπτικών ινών, γίνεται με αυστηρά κριτήρια, με γνώμονα πρωτίστως την ασφάλεια των πολιτών. Η μελέτη και ο σχεδιασμός γίνεται με κάθε επιμέλεια ενώ λαμβάνεται υπόψη κάθε λεπτομέρεια προκειμένου να μην εμποδίζεται η διέλευση των πεζών.

 

Με εκτίμηση,

 Γιώργος Τσαπρούνης

Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων WIND”

Απάντηση:

Αγαπητέ Κύριε Τσαπρούνη

Γνωρίζουμε την σημασία του έργου και αξίζει κάθε έπαινος στην Wind για την επένδυση. Όμως η χωροθέτηση των καμπίνων θα μπορούσε να είναι πιο προσεγμένη και κυρίως να μην τις συναντάμε στο μέσον πεζοδρομίων όπως συμβαίνει στην οδό Καραθάνου και αλλού.

Κάποιες τοποθετήσεις δεν είναι μόνο αντιαισθητικές αλλά εγκυμονούν και κινδύνους για μικρά παιδιά και όχι μόνο.

Νομίζουμε ότι λύσεις θα μπορούσαν να βρεθούν, ενδεχομένως και με “υπογειοποίηση” κάποιων σημείων.

Κ.Τ.

 

Η