Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή οργανώθηκε  το περασμένο Σαββατοκύριακο  το Εργαστήριο Δικτύωσης 30 εκπαιδευτικών και κοινωνικών φορέων του Δήμου Λάρισας. Το Εργαστήριο υλοποιήθηκε από το Δήμο Λαρισαίων σε συνεργασία με την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, τον μοναδικό επιστημονικό, μη κερδοσκοπικό οργανισμό Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα,  στο πλαίσιο των δράσεων για τη «Λάρισα, Πόλη που Μαθαίνει». Το συγκεκριμένο εργαστήριο έρχεται στον απόηχο της επιτυχημένης παρουσίας της Λάρισας στο παγκόσμιο συνέδριο της UNESCO στο Μεξικό με θέμα  «Second international conference on learning cities»(2o διεθνές συνέδριο των πόλεων που μαθαίνουν) τον περασμένο μήνα και την προοπτική της ένταξή της, ως πρώτης ελληνικής πόλης, στο παγκόσμιο δίκτυο των Πόλεων που Μαθαίνουν, σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή της UNESCO.

Βασικός σκοπός του Εργαστηρίου Δικτύωσης ήταν να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός διάλογος μεταξύ των φορέων που δραστηριοποιούνται στα όρια του Δήμου Λάρισας για τη διερεύνηση δυνατοτήτων, την ανταλλαγή ιδεών και καλών πρακτικών και την ανάπτυξη συνεργειών μεταξύ τους. Συνολικά, συμμετείχαν 30 εκπρόσωποι από φορείς της πόλης, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν ιδέες και προτεραιότητες για μελλοντικές δράσεις τους. Κατεγράφησαν συνολικά 12 προτάσεις, με έντονο το στοιχείο της εκπαιδευτικής παρέμβασης και κοινωνικής δράσης, από τις οποίες προέκυψε ενδιαφέρον για συνεργασία όλων των φορέων.

Κατά τη διάρκεια του Εργαστηρίου που πραγματοποιήθηκε με συμμετοχή του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής Δημήτρη Δεληγιάννη φάνηκε η ανάγκη για τη δημιουργία αυτόνομης Επιτροπής για την «Πόλη που Μαθαίνει», στην οποία θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από τους φορείς της πόλης και η οποία θα υπάγεται απευθείας στο Δημοτικό Συμβούλιο. Η πρόσκληση για τη δημιουργία της Επιτροπής θα ανακοινωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα, προκειμένου να ξεκινήσει ο σχεδιασμός των δράσεων της «Πόλης που Μαθαίνει» για την επόμενη περίοδο.