Με τρεις διαφορετικές προτάσεις και έντονες αντιπαραθέσεις συνεδρίασε το δημοτικό συμβούλιο με αφορμή το θέμα των διοδίων που οι πολίτες πληρώνουν πολλές φορές με το αίμα τους.

Η πρόταση της δημοτικής αρχής που κατατέθηκε και υπερψηφίστηκε τελικά κατά πλειοψηφία, περιλάμβανε την θέση για καταγγελία της σύμβασης των διοδίων, το σταμάτημα των διώξεων σε όσους αντιδρούν στα διόδια και βρίσκονται αυτή τη στιγμή στα δικαστήρια, καθώς και την κατάργηση του Νόμου Βορίδη Ρέππα.  Όπως επισημάνθηκε στόχος και θέληση της δημοτικής αρχής είναι η δημιουργία ενός εθνικού δικτύου.

Την πρόταση αυτή στήριξε η παράταξη Νέα Αρχή  της Ρένας Καραλαριώτου σημειώνοντας “πως όλα αυτά τα χρόνια "πραγματοποιείται κακή και πρόχειρη πολιτική για τα διόδια που τελικώς δεν συνέφερε κανέναν”. Η κ. Καραλαριώτου τόνισε πως ακόμα και αν υπάρξει καταγγελία της σύμβασης, η κυβέρνηση θα βρεθεί αντιμέτωπη στην αναζήτηση εσόδων για την συντήρηση και λειτουργία των δρόμων. 

Ο Κ. Νασιώκας κατέθεσε πρόταση για επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων σημειώνοντας πως εθνικός δρόμος δεν σημαίνει δρόμος χωρίς διόδια.. Επίσης ανέφερε πως η κυβέρνηση θα πρέπει να βρει τρόπους για δίκαιες λύσεις, με αλλαγή του καθεστώτος, ενώ δήλωσε τελείως αντίθετος με την έννοια του "δεν πληρώνω".

Στην ίδια λογική κινήθηκε και η παράταξη του κ. Ντίνου Διαμάντου, μιλώντας για επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων υπέρ των πολιτών.

"Κατάργηση των διοδίων, εθνικός φορέας κατασκευής των έργων” ήταν η πρόταση της Λαϊκής Συσπείρωσης που κατατέθηκε από τον δημοτικό σύμβουλο Πέτρο Κρίκη, κάνοντας σκληρή κριτική στην δημοτική αρχή.

Ο κ. Κρίκης  ανέφερε πως η  πρόταση της πλειοψηφίας, για καταγγελία της σύμβασης,αφήνει άθικτο το καθεστώς που υπάρχει, Προτάθηκε επιπλέον να υπάρξει φορολογία με 45% στο μεγάλο κεφάλαιο, ενώ τονίστηκε πως υπάρχει ανάγκη στήριξης όλων αυτών που διώκονται για τις κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια.

Τέλος τον λόγο πήρε και εκπρόσωπος του κινήματος "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" ο οποίος και επισήμανε πως  η κατηγορία του Τζαμπατζή για όσους πολιτικά αρνούνται να πληρώσουν δεν ευσταθεί, λέγοντας πως οι πραγματικοί τζαμπατζήδες είναι οι εργολάβοι που κερδίζουν όλα αυτά τα χρόνια σε βάρος των πολιτών.