Με τον στόχο να ενισχυθεί η ευαισθητοποίηση για την υγιεινή διατροφή και σε συνέχεια των δράσεων που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, το Δημοτικό Σχολείο Γόννων διοργάνωσε εκπαιδευτικό εργαστήρι με θέμα: «Ολιστική προσέγγιση της Διατροφής μέσα από την Τέχνη» τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023. Το εργαστήριο υλοποιήθηκε από την πεζογράφο κ. Φλώρα Γουγουλιά η οποία οδήγησε τους/τις μαθητές/τριες σε μια μοναδική εμπειρία εξερεύνησης και δημιουργίας!
Συγκεκριμένα οι μαθητές των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων ανέλυσαν τους λόγους που κάνουν τα βιολογικά προϊόντα και τα τοπικά προϊόντα των Γόννων τόσο σημαντικά, ενώ διεξήχθη μια συζήτηση για τα μεταλλαγμένα προϊόντα, με έμφαση στην ανάγκη να επιλέγουμε προϊόντα που σέβονται τη φύση και την υγεία μας.



Παρουσιάστηκαν φωτογραφίες από τοπικούς παραγωγούς. Η κ. Γουγουλιά παρουσίασε στους/στις μαθητές/τριες μοναδικούς χαρακτήρες που έφτιαξε με φρούτα και λαχανικά, στους οποίους τα παιδιά δώσανε ευφάνταστα ονόματα ! Στη συνέχεια με την ποιητική της γραφή μετέτρεψε τα τρόφιμα σε ζωντανά πρόσωπα, αναδεικνύοντας την ανθρώπινη πτυχή τους. Μέσα από ποιήματα που αφηγούνταν την ιστορία των φρούτων και των λαχανικών, τα παιδιά ανακάλυψαν μια νέα οπτική στα τρόφιμα που αγαπούν!



Το τελευταίο σκέλος του εργαστηρίου συμπεριλάμβανε τη δημιουργία χαρακτήρων με φρούτα και λαχανικά, προσφέροντας έναν δημιουργικό και εκπαιδευτικό τρόπο ώστε να εντάξουν την υγιεινή διατροφή στην καθημερινότητά τους. Την κ. Γουγουλιά στην υλοποίηση του εργαστηρίου βοήθησαν οι εκπαιδευτικοί των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων κ. Παρασκευή Τσιούρβα, κ. Αικατερίνη Πούλιου και ο κ. Γεώργιος Κυρίτσης.
Αυτή η εμπειρία αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους/τις μαθητές/τριες να εξερευνήσουν τη διατροφή μέσα από την τέχνη και τη δημιουργία,! Η Δ/ντρια του σχολείου κ. Αποστολίνα Σαΐτη ευχαριστεί θερμά εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων την κ. Φλώρα Γουγουλιά, για την εξαιρετική της παρουσία και την εμπνευσμένη διδακτική προσέγγιση που προσέφερε στο εργαστήριο “Ολιστική προσέγγιση της Διατροφής μέσα από την Τέχνη”.
Η ολιστική προσέγγιση ανοίγει νέους ορίζοντες και ενθαρρύνει τους/τις μαθητές/τριες να ανακαλύπτουν τη σημασία της υγιεινής διατροφής μέσα από το πρίσμα της τέχνης. Η δημιουργική προσέγγιση αναζωογονεί τη μάθηση και ενισχύει τη συνειδητοποίηση των μαθητών/τριών για έναν υγιεινό τρόπο ζωής.