Οριστικό τέλος στο μακροχρόνιο πρόβλημα της κίνησης των οχημάτων στην παλιά Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου και στο τμήμα της παλιάς Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης που διέρχεται από τη Λάρισα επιδιώκουν να ληφθεί κάτοικοι της συνοικίας του Αγ. Γεωργίου.
Ο θάνατος της νεαρής γυναίκας την περασμένη Τετάρτη, ένα από τα πολλά θύματα στη διασταύρωση καρμανιόλα, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της αγανάκτησης και στάθηκε αφορμή να ενεργοποιηθούν φορείς και πολίτες για να μη χυθεί άλλο αίμα.
Στη συνοικία του Αγ. Γεωργίου λειτουργούν 4 σχολικά συγκροτήματα, όπου φοιτούν εκατοντάδες μαθητές και καθημερινά κινδυνεύει η ζωή τους από την αυξημένη κίνηση επιβατικών αυτοκινήτων, λεωφορείων και μεγάλων φορτηγών.
Αν και στην παλιά Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου με διάταξη έχει απαγορευτεί η κίνηση των βαρέων οχημάτων (άνω των 3,5 τόνων) ωστόσο η έλλειψη αστυνόμευσης «επιτρέπει» τη διέλευση των φορτηγών.
Σήμερα αντιπροσωπεία συλλόγων και πολιτών της συνοικίας συναντήθηκαν με το Δήμαρχο Λαρισαίων Απόστολο Καλογιάννη ζητώντας να σταθεί στο πλευρό τους στον αγώνα που δίνουν και να προχωρήσει σε παρεμβάσεις.

Στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος επεσήμανε πως πρώτος και άμεσος στόχος είναι η σηματοδότηση του δρόμου, η τοποθέτηση των απαγορευτικών πινακίδων για την κίνηση των φορτηγών και φυσικά οι αυστηροί έλεγχοι.
Εξήγησε στους παρεβρισκόμενους πως η οδός Βόλου δεν μπορεί να αποχαρακτηριστεί από «Εθνική οδός» καθώς δεν υπάρχει εναλλακτικός, παράπλευρος δρόμος, όπως ορίζει η νομοθεσία.
Επίσης θα πρέπει να γίνει γνωστό πως δεν χρειάζεται πλέον τα φορτηγά που κατευθύνονται στο τελωνείο δεν χρειάζεται να διασχίζουν την πόλη καθώς υπάρχει ο ηλεκτρονικός εκτελωνισμός.
Τις επόμενες ημέρες φορείς και βουλευτές της Λάρισας θα ζητήσουν ραντεβού με τους αρμόδιους Υπουργούς προκειμένου να ξακινήσουν παρεμβάσεις για την επίλυση του προβλήματος, ενώ εκφράστηκε η πεποίθηση πως η κατασκευή κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση των δύο Ε.Ο. θα δώσει ανάσα ανακούφισης στο κυκλοφοριακό.

ert.gr