Η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Λαρισαίων, στα πλαίσια του Προγράμματος «Η Πόλη που Μαθαίνει», σε μια προσπάθεια στήριξης της σύγχρονης οικογένειας και ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των γονέων της πόλης, σε μια περίοδο οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, δημιούργησε ένα δίκτυο συνεργασίας φορέων για τη λειτουργία Σχολών Γονέων.
Το δίκτυο κοινωνικής παρέμβασης αποτελούμενο από ψυχολόγους, κοινωνικούς επιστήμονες, παιδαγωγούς πραγματοποίησε εκπαιδευτικές συναντήσεις υπό την καθοδήγηση και επιστημονική εποπτεία της κας Ιωάννας Κυρίτση, ψυχοθεραπεύτριας- σύμβουλου εξαρτήσεων, με σκοπό την καλύτερη και πληρέστερη λειτουργία των Σχολών Γονέων. Στους πολύ ζεστούς και φιλόξενους χώρους του ΚΕΘΕΑ-ΕΞΟΔΟΣ και του ΚΔΒΜ (Αιόλου 4), διαμορφώθηκε το πλαίσιο δράσης για τη συνέχεια του προγράμματος και διαπιστώθηκε ότι, όταν η διαφορετικότητα των φορέων και των ανθρώπων γίνεται συμπληρωματικότητα, δίνει ένα πλούτο ιδεών, συναισθημάτων και προοπτικών για καλύτερες ανθρώπινες σχέσεις.
Σε αυτή την προοπτική καλούνται οι γονείς να συμμετέχουν οι ομάδες επιστημόνων που οργανώθηκαν θα λειτουργήσουν στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς, Α/Βάθμια και Β/Βάθμια Εκπαίδευση, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ Αμεα, ανταποκρινόμενοι με το καλύτερο δυνατό τρόπο στα αιτήματα σχολείων και συλλόγων γονέων.
Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα στηρίζουν ο Συμβουλευτικός Σταθμός, το Κέντρο Κοινότητας και ο Ξενώνας Φιλοξενίας Γυναικών του Δήμου Λαρισαίων, το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Λάρισας- ΟΚΑΝΑ «Ορφέας», το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Λάρισας, το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Λάρισας, το ΚΕΘΕΑ Έξοδος, το Συμβουλευτικό Κέντρο Λάρισας της ΓΓΙΦ, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου.
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.