«Το χθεσινό διάγγελμα του Πρωθυπουργού, δεν επιβεβαίωσε τίποτα άλλο, παρά το ότι βρισκόμαστε για ακόμη μια φορά ως χώρα, ‘’με την πλάτη στον τοίχο’’, σε σχέση με την πανδημία, όπως βέβαια επανειλημμένα έχει συμβεί τους τελευταίους μήνες», τόνισε εισαγωγικά η βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής ν. Λάρισας Ευαγγελία Λιακούλη, κατά την τοποθέτησή της στο νομοσχέδιο του Υπουργείο Υποδομών για Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65)».
«Οι ‘’παράτες, οι ‘’σερπαντίνες’’ και τα ‘’πυροτεχνήματα’’ του κ. Μητσοτάκη και της κυβέρνησής του στις αρχές του καλοκαιριού, οι αναφορές τους για το ‘’τελευταίο μίλι’’ του ανηφορικού δρόμου, διαψεύστηκαν για ακόμη μία φορά από την δυστοπική πραγματικότητα της πανδημίας, που ουδόλως αρέσκεται σε υπεραισιόδοξες γραμμικές και εύκολες λύσεις και δυστυχώς για όλους κι όλες μας έλαβαν τέλος» συμπλήρωσε η βουλευτής για να προβεί στη δυσάρεστη διαπίστωση ότι έτσι «άδοξα παύει και η συζήτηση για το ολικό άνοιγμα της οικονομίας, της εστίασης και του τουρισμού μέσα στο καλοκαίρι»…
Παράλληλα, η Λαρισαία πολιτικός έκανε λόγο για καταφανές έλλειμμα πρόληψης και προετοιμασίας από πλευράς της κυβέρνησης, σε ό,τι αφορά την πορεία των εμβολιασμών, δεδομένου ότι μόλις το 40% του γενικού πληθυσμού - κι αυτό χαριστικά – έχει εμβολιαστεί, με συνέπεια: «αφού η κυβέρνηση έχασε τη μάχη της πειθούς, να περνάει στο ‘’χαρτζιλίκι’’ και πλέον ευθέως στον εκβιασμό, με ό,τι μια τέτοια μέθοδος συνιστά για την ποιότητα της Δημοκρατίας μας, ξεχνώντας βέβαια η ΝΔ πως τέτοιου τύπου μέτρα δεν αρκεί να τα εξαγγέλλεις κάθε εβδομάδα, αλλά να έχεις φτιάξει και έναν ανάλογο μηχανισμό επιβολής τους, που βέβαια …δεν υπάρχει».
Σε σχέση με την Σύμβαση Παραχώρησης για τον άξονα Ε65, η βουλευτής έκανε λόγο για την επιτέλους ευόδωση – σε θεσμικό επίπεδο τουλάχιστον - ενός πραγματικά σημαντικού μεταφορικού έργου, που θα αναδείξει περαιτέρω και θα βγάλει από τη μειονεξία ένα μεγάλο τμήμα της «καρδιάς» της χώρας, της Θεσσαλίας, ενώνοντας πολλές περιοχές της, με τους ήδη υπάρχοντες μεγάλους μεταφορικούς άξονες της ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού.
«Δεν κλείνουμε τα μάτια στις διαδρομές μαιάνδρου που ακολουθήθηκαν τα τελευταία 15 χρόνια από διαδοχικές κυβερνήσεις, καθώς και τις πολύχρονες καθυστερήσεις που αυτές συνεπάγονταν, προκειμένου ο Ε65 να μπει στην ‘’τελική ευθεία’’.
Αλλά παράλληλα, δεν παρασυρόμαστε από κανενός είδους αντιπολιτευτικό οίστρο, σε σχέση με την αναγκαιότητα υλοποίησης του έργου αυτού, προκειμένου οι Άνθρωποί μας και οι παραγωγικές δυνατότητες του τόπου μας, να βρουν τη θέση τους στο μεταφορικό χάρτη της χώρας – μια θέση που δε μπορούσαν να βρουν, εξαιτίας διαχρονικών ολιγωριών διαδοχικών κυβερνήσεων, τόσο του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και της ΝΔ», είπε χαρακτηριστικά η Ευαγγελία Λιακούλη.
Παράλληλα, η βουλευτής κάλεσε τους κυβερνητικούς βουλευτές, στελέχη και Υπουργούς να μην θριαμβολογούν, γιατί «μπορεί μεν η Θεσσαλία να βρίσκει τη θέση της στο μεταφορικό χάρτη της χώρας, αλλά οι Άνθρωποί της δεν έχουν ακόμη πάρει ολοκληρωμένες απαντήσεις για πολλά και μείζονα, ανοιχτά ζητήματα, που άπτονται το χαρτοφυλάκιο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, όπως τα έργα για τον Αχελώο, αλλά και τις πληγές από τον ‘’Ιανό’’ και τους πρόσφατους σεισμούς, όπου οι ‘’τάφροι χάσκουν ακόμη ανοιχτές’’, τα containers έγιναν μόνιμη οικιστική πραγματικότητα, τα περιφερειακά οδικά δίκτυα βρίσκονται σε αποδρομή, ενώ η μόνιμη ‘’λύση’’ του ‘’Επιτελικού Κράτους’’ της ΝΔ είναι το ξεφόρτωμα αρμοδιοτήτων στην Αυτοδιοίκηση, χωρίς ωστόσο να της παρέχει και τους απαραίτητους πόρους, για την εξεύρεση ολοκληρωμένων λύσεων…».