Συνθήκες αποκοπής και απομόνωσης της Δημοτικής Ενότητας Κάτω Ολύμπου και των παραλιών της διαπιστώνει ο Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης στο Δήμο Τεμπών κ. Κωνσταντίνος Κολλάτος.
Κι αυτό γιατί τόσο η οδική πρόσβαση όσο και η σιδηροδρομική συγκοινωνία με την περιοχή δυσχεραίνεται.
Η πρώτη λόγω της μη έγκαιρης παράδοσης στην κυκλοφορία της παλαιά γέφυρας των Τεμπών και, ως εκ τούτου της επιβάρυνσης των επισκεπτών με διόδια, η δεύτερη λόγω των λιγοστών δρομολογίων του προαστιακού σιδηρόδρομου.
Κάτι που όπως επισημαίνει, δημιουργεί οικονομικά προβλήματα στους επαγγελματίες των παραλιών.
Αναλυτικά στην επιστολή του ο κ. Κολλάτος αναφέρει :
«Με έκπληξη διαβάσαμε σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ότι η συντήρηση και η παράδοση της γέφυρας Τεμπών στην παλαιά Ε.Ο θα παραδοθεί μετά το τέλος του καλοκαιριού (τέλη Αυγούστου) ενώ ο αρχικός σχεδιασμός μιλούσε για εξάμηνη διακοπή της κυκλοφορίας και ότι η γέφυρα θα είχε παραδοθεί τέλος Απριλίου.
Η πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση σαφώς έπαιξε κάποιο σημαντικό ρόλο στις εργασίες συντήρησης αλλά δεν βλέπω την εταιρία που έχει την κύρια ευθύνη του έργου να «βιάζεται»για την ολοκλήρωση της.
Μπορεί οι μόνιμοι κάτοικοι του Δ.Τεμπών να διέρχονται δωρεάν με τη χρήση κάρτας ελεύθερης διέλευσης για όσο διάστημα παραμένει κλειστή η γέφυρα μέσω των σηράγγων αλλά τι γίνεται με τους διερχόμενους μη μόνιμους κατοίκους που έχουν την δεύτερη κατοικία τους στα παραλία του Δ.Τεμπών και τους επισκέπτες των παραλιών;
Αυτοί ειναι υποχρεωμένοι να διέρχονται την νέα Ε.Ο μέσω των σηράγγων πληρώνοντας το ανάλογο τίμημα.
Και αν για τους έχοντες κατοικία στην Δ.Ε Κάτω Ολύμπου είναι μονόδρομος η διέλευση απο την εθνική οδό πληρώνοντας την μετακίνηση τους ,οι επισκέπτες γιατί να μην επισκεφθούν τα όμορα παράλια του Δ. Αγιάς που δεν υπάρχει η χρέωση των διοδίων;
Αυτό ειναι αθέμιτος ανταγωνισμός των επαγγελματικών ομάδων που δραστηριοποιούνται στα παράλια του Δ.Τεμπών;
Ποιά η δυνατότητα των επαγγελματιών της παραλίας να γίνουν ανταγωνιστικοί μέσου της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης;
Άρα η οδική κίνηση των επισκεπτών και μη μόνιμων κατοίκων γίνεται μετ' εμποδίων στην Δ.Ε Κάτω Ολύμπου.
Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα όμως της Δ.Ε Κάτω Ολύμπου είναι η ύπαρξη σιδηροδρομικού σταθμού στην Ραψάνη και η διέλευση του προαστικού.
Όμως αυτή η ευλογία και το πλεονέκτημα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής τείνει να γίνει μειονέκτημα ελέω Covid-19 και των περικοπών των δρομολογίων του προαστιακού από τους «ιδιώτες» της ΕΡΓΟΣΕ.
Έχουν δυο δρομολόγια όλη την ημέρα π.χ Από Σ.Σ Ραψάνη -Λάρισα το πρωί 08:45και ένα το απόγευμα 18:45 .
Οπως καταλαβαίνετε δημιουργείται τεράστιο πρόβλημα στην μετακίνηση εργαζομένων ,ατόμων που δεν έχουν δικό τους μεταφορικό μέσο και θέλουν να μεταβούν στην Λάρισα.
Δυστυχώς στάθηκε αδύνατη η επικοινωνία μου τόσο με τον Διευθύνων Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Κώστα Σπηλιόπουλο όσο και με υπηρεσιακούς παράγοντες για την εξεύρεση λύσης για τον εμπλουτισμό δρομολογίων ισάριθμο με την προ κορωναϊου εποχή.
Με βάση τα παραπάνω η Δ.Ε Κάτω Ολύμπου και τα παράλια της αισθάνονται απομονωμένοι.
Η ολιγωρία που επιδεικνύει ο Δήμαρχος και έχοντας την ευθύνη διοίκησης του Δήμου είναι πρωτόγνωρη.
Έπρεπε ήδη η Δημοτική Αρχή του Δήμου Τεμπών να αναλάβει πρωτοβουλίες και να πιέσει περισσότερο τους αρμόδιους.
Την εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» που έχει την ευθύνη συντήρησης της γέφυρας να παραδώσει το έργο όσο το δυνατόν συντομότερα -ειδάλλως να επιτραπεί από το Μ.Σ Διοδίων Μακρυχωρίου την ελεύθερη διέλευση -και αφετέρου την ΕΡΓΟΣΕ και τον Διευθύνων Σύμβουλο των εμπλουτισμό των δρομολογίων του προαστιακού προς εξυπηρέτηση των κατοίκων που διαμένουν στην Δ.Ε Κάτω Ολύμπου (και τους παραλιακούς οικισμούς ).
Η παράταξη «Συνεργασία Για Πορεία Ανάπτυξης »που έχω την τιμή να εκπροσωπώ στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων και δυνατοτήτων μας και ασκώντας τις θεσμικές μας ιδιότητες θα είμαστε ΕΔΩ να προασπίζουμε τα συμφέροντα των δημοτών μας».