Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA1 με τίτλο «Ανοιχτοί Σχολικοί Ορίζοντες» (κωδικός αριθμός 2020-1-Ε-01-KA101-077985) στο οποίο συμμετέχει το 6ο Γυμνάσιο Λάρισας, υλοποιήθηκε η τελευταία κινητικότητα εκπαιδευτικών στη Φλωρεντία της Ιταλίας, από 22-8-2022 έως τις 27-8-2022.
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα παρακολούθησαν σεμινάριο με τίτλο «SuccessfulStrategiesforTeachingStudentswithSpecialNeedsinEveryClassroom», «Επιτυχημένες Στρατηγικές Διδασκαλίας σε Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες σε κάθε Τάξη». Στη διάρκεια του σεμιναρίου συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στους μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (π.χ. Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής, Υπερκινητικότητα, Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές Διαταραχές),με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, με νοητική ή/και Αναπτυξιακή Καθυστέρηση, Σωματικές Αναπηρίες και στους μαθητές με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες. Μέσα από ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες, παιχνίδια ρόλων, τεχνικές πρακτικές και στρατηγικές που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους.
Στο σεμινάριο συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, τη Λιθουανία την Ισπανία,την Ουγγαρία και τη Βουλγαρία. Η επαφή με άλλες κουλτούρες και διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα βοήθησε να ενισχυθεί η αίσθηση της Ευρωπαϊκής Ταυτότητας και να βελτιωθούν οι γλωσσικές ικανότητες των συμμετεχόντων.
Οι εκπαιδευτικοί του 6ου Γυμνασίου Λάρισας που συμμετείχαν στην κινητικότητα ήταν η κ. Μαντζώρου Αικατερίνη (Γαλλικής Φιλολογίας), η κ. Πάικου Στεργιανή (Γερμανικής Φιλολογίας) και η κ. Πατσιατζή Δέσποινα (Θεολόγος).
Εκπαιδευτικοί του 6ου Γυμνασίου Λάρισας σε επιμορφωτικό σεμινάριο στη Φλωρεντία
Λάρισα | 07 Σεπ 2022, 14:00
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.