«Η Λάρισα του αύριο είναι μια πόλη ανθρώπινη και ανθεκτική, μια πόλη σύγχρονη, με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τους πολίτες. Εστιάζουμε στον μετασχηματισμό του Δήμου Λαρισαίων, με παρεμβάσεις που στηρίζονται στην καινοτομία, την εξωστρέφεια, στην αξιοποίηση του ανθρώπινου κεφαλαίου.
Οι πολίτες είναι οι εντολείς μας και αυτούς καλούμαστε να υπηρετήσουμε», σημειώνει ο Δήμαρχος Λαρισαίων, κ. Θανάσης Μαμάκος, με αφορμή την επίσκεψή του στους νέους χώρους ΚΕΠ, που ετοιμάζονται, στη συμβολή των οδών Μ. Αλεξάνδρου και Κουμουνδούρου.
Πρόκειται για μισθωμένο ακίνητο του Κληροδοτήματος Ζιαζιά, όπου αναμένεται να μετεγκατασταθούν τα ΚΕΠ που στεγάζονται στην οδό Ι.Δραγούμη. Έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες, ενώ σύμφωνα με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη Ιουλίου του 2024.
Ο κ. Μαμάκος, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Εξυπηρέτησης Πολιτών, κ. Μιχαήλ Τσακίρη και τον αν. Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, κ. Νικόλαο Παπαδημούλη, επισκέφθηκαν τους νέους χώρους ΚΕΠ, σήμερα το πρωί, όπου και ενημερώθηκαν για το χρονοδιάγραμμα και αναλυτικά για τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από δύο μήνες ολοκληρώθηκε η επισκευή/ανακαίνιση του ΚΕΠ στις Εργατικές Κατοικίες Γιάννουλης, το οποίο είχε υποστεί τεράστιες ζημιές από την κακοκαιρία Daniel, ενώ η υπηρεσία επαναλειτούργησε περίπου στα τέλη Μαρτίου.
«Πρωτιά» στην εξυπηρέτηση πολιτών
Στο μεταξύ, στην 4η θέση, μεταξύ όλων των Δήμων της χώρας, αμέσως μετά τους Δήμους Αθηναίων, Ρόδου και Περιστερίου, αναφορικά με την έκδοση πιστοποιητικών για το α΄τρίμηνο του 2024 καταλαμβάνουν τα ΚΕΠ (Θυρίδες) του Δήμου Λαρισαίων, βελτιώνοντας σημαντικά τις επιδόσεις τους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 (7η θέση), σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του gov.gr.
Με βάση τα στοιχεία της Διεύθυνσης ΚΕΠ, στο τετράμηνο του 2024, έχουν διεκπεραιωθεί συνολικά 51.215 αιτήματα πολιτών, αριθμός αυξημένος κατά περίπου 900 υποθέσεις, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Φεβρουάριο ολοκληρώθηκε σε όλα τα ΚΕΠ του Δήμου η αντικατάσταση η/υ και εκτυπωτών-scanners, ενώ έχει τοποθετηθεί σύστημα προτεραιότητας στο κεντρικό ΚΕΠ, για την καλύτερη ρύθμιση της εξυπηρέτησης του κοινού.
Στα επόμενα βήματα των υπηρεσιών του Δήμου Λαρισαίων, βρίσκεται η δημιουργία η δημιουργία καινούριας φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαρισαίων (για αναφορές/παράπονα), καθώς και δυνατότητα μέτρησης ικανοποίησης των πολιτών, με ειδικά tablet που αναμένεται να τοποθετηθούν σε ευδιάκριτα σημεία, στα ΚΕΠ του Δήμου Λαρισαίων.