Για μεγάλη απομείωση του προσωπικού μετά το 2019 έκανε λόγο ο πρώην Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια της ακρόασής του από την εξεταστική επιτροπή.

Σύμφωνα με τον ίδιο επί των ημερών του έγιναν προσπάθειες για ενίσχυση του Οργανισμού, με μετατάξεις, υπογραμμίζοντας ότι «στον νόμο για τις μετατάξεις δεν προβλέπεται όριο ηλικίας». Για αυτό, εξήγησε, έγιναν μετατάξεις υπαλλήλων, ορισμένοι εκ των οποίων ήταν άνω των 50 ετών.

«Δεν είχα δικαιοδοσία να παρέμβω στην εξέλιξη της 717»

Σε σχέση με την πορεία της 717 και κυρίως, τις παρατάσεις που δόθηκαν, ο πρώην υπουργός τόνισε «δεν είχα δικαιοδοσία να παρέμβω στην εξέλιξη της 717, θα ήταν παράβαση καθήκοντος», ενώ συμπλήρωσε ότι δεν είναι ευθύνη του υπουργού, ούτε καν του διευθύνοντος συμβούλου να γνωρίζει τεχνικές λεπτομέρειες για ένα έργο.

Τόνισε, πάντως, ότι δεν υιοθετεί το αφήγημα περί ανθρώπινου λάθους εξηγώντας ότι «ότι το προσωπικό που υπήρχε επί των ημερών μας, ήταν ήδη χαμηλά. Όταν (όμως) αυτό απομειώνεται ακόμα περισσότερο τότε προφανώς κατέρρευσε. Δεύτερον, οι ασφαλιστικές δικλείδες σταμάτησαν να υπάρχουν, όπως ήταν το υπερτοπικό σύστημα που υπήρχε στη Λάρισα (θέση Ζάχαρη) και το (κέντρο ελέγχου) στην οδό Καρόλου».

Σύμφωνα με τον ίδιο παραδόθηκε στην κυβέρνηση της ΝΔ ένα έργο ολοκληρωμένο κατά 72%. Ερωτηθείς για το γεγονός ότι είχαν παραδοθεί μόλις 17 σταθμοί σε σύνολο 52 και κανένα κέντρο τηλεδιοίκησης, άρα το αναφερόμενο ποσοστό δεν μπορεί να αντιστοιχεί σε 72%, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι η μέτρηση δε γίνεται με σταθμούς, αλλά με ποσοστό του έργου που έχει πληρωθεί.

ethnos.gr