Πραγματοποιήθηκε συνάντηση του σωματείου ΑΓΑΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ με την Αντιπεριφερειάρχη Νομού Λάρισας Μαρία Γαλλιού, σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα. Όπως...
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση του σωματείου ΑΓΑΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ με την Αντιπεριφερειάρχη Νομού Λάρισας Μαρία Γαλλιού, σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα. Όπως...