Επίσκεψη στην αντιπεριφερειάρχη Μαρία Γαλλιού πραγματοποίησε το σωματείο “ΑΓΑΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ”

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση του σωματείου ΑΓΑΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ με την Αντιπεριφερειάρχη Νομού Λάρισας Μαρία Γαλλιού, σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα. Όπως...