“Κάλεσμα ευθύνης, συνεργασίας και αλληλεγγύης για το 2026” αναφέρει στο πρωτοχρονιάτικο μήνυμά της η γ.γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας και...
“Κάλεσμα ευθύνης, συνεργασίας και αλληλεγγύης για το 2026” αναφέρει στο πρωτοχρονιάτικο μήνυμά της η γ.γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας και...