Με απόφαση της Δημοτικής αρχής παρατείνεται για επιπλέον δώδεκα μήνες η απασχόληση των εργαζομένων που προσελήφθησαν και εργάζονται με το πρόγραμμα ανέργων, άνω των 55 ετών, σε φορείς του Δημοσίου.
Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα στον Δήμο Λαρισαίων έχουν προσληφθεί και απασχολούνται σε διάφορες υπηρεσίες 12 εργαζόμενοι.
Συγκεκριμένα, η θητεία των ανωτέρω παρατείνεται για το διάστημα 12-6-2026 έως 12-6-2027.
Τάσος Πλέντζας, kosmoslarissa.gr













