Μετά από καταδίωξη συνελήφθη από το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Λάρισας ένας 19χρονος που δεν σταμάτησε σε σχετικό σήμα ελέγχου και μάλιστα συγκρούστηκε με υπηρεσιακή δίκυκλη μοτοσικλέτα της Αστυνομίας.
Ειδικότερα, συνελήφθη, χθες το βράδυ στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Λάρισας, 19χρονος, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση και παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Λάρισας εντόπισαν δίκυκλη μοτοσικλέτα, χωρίς πινακίδα κυκλοφορίας, στην οποία επέβαιναν ο 19χρονος και ένα ακόμη άτομο και σε σήμα στάσης τους για επικείμενο έλεγχο ο οδηγός ανέπτυξε ταχύτητα.
Στη συνέχεια, ο οδηγός ενεργώντας επικίνδυνους ελιγμούς, παραβίασε ερυθρό σηματοδότη και κινούμενος στο αντίθετο ρεύμα προκειμένου να προσπεράσει προπορευόμενα οχήματα, συγκρούστηκε με υπηρεσιακή δίκυκλη μοτοσικλέτα του Τμήματος Τροχαίας Λάρισας και ακινητοποιήθηκε.











