Στη σύλληψη ενός 54χρονου προχώρησαν οι αστυνομικοί της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Λάρισας καθώς σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Λάρισας, για την πράξη της βίας κατά υπαλλήλων και για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Ο άνδρας είχε καταδικαστεί σε συνολική ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών.













