Η Περιφέρεια Θεσσαλίας προσηλωμένη στο στόχο της για ενίσχυση της τουριστικής της φυσιογνωμίας συμμετείχε και φέτος στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “ITB 2015” στο Βερολίνο το διάστημα 4 – 8 Μαρτίου.
Στη φετεινή 49η διοργάνωση της ITB εκθέτες από 190 χώρες παρουσίασαν τα τουριστικά προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε 175.000 επισκέπτες.
Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε φέτος με 62 περίπτερα από ξενοδοχεία, ξενοδοχειακούς ομίλους, ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, νομούς και περιφέρειες.
Η Ελληνική Αντιπροσωπία ΕΟΤ, Marketing Greece, Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) καθώς και φορείς που πρωτοπορούν στους κλάδους των επενδύσεων, της καινοτομίας και των μεταφορών μέσα από ένα πλάνο πολυδιάστατο και επικοινωνιακής στρατηγικής στόχευσαν μέσω παρουσιάσεων και συνεντεύξεων τύπου στα Γερμανικά ΜΜΕ στην ανάδειξη της Ελλάδας σ’ έναν από τους σημαντικότερους κ πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, με κεντρικό μήνυμα το διαχωρισμό των πολιτικοοικονομικών εξελίξεων από τον Τουρισμό.
Η τουριστική αγορά της Γερμανίας είναι μια από τις μεγαλύτερες και δυναμικότερες αγορές και αποτελεί πηγή άντλησης τουριστικής πελατείας για τον Ελληνικό τουρισμό με δεδομένο ότι το ταξίδι αναψυχής βρίσκεται εδώ και δεκαετίες στις πρώτες θέσεις προτίμησης των Γερμανών.
Εξάλλου η Ελλάδα αναδείχτηκε και για το 2014 δεύτερος τουριστικός προορισμός μετά την Ισπανία αυξάνοντας το μερίδιο της στην τουριστική αγορά.
Οι πρώτες τρεις ημέρες της διοργάνωσης απευθυνόταν αποκλειστικά σε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου ενώ τις δυο επόμενες ημέρες η έκθεση ήταν ανοικτή για το κοινό που επιθυμούσε να ενημερωθεί και να κάνει κρατήσεις για τουριστικούς προορισμούς.
Η εκθεσιακή παρουσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας ως συνεκθέτης του ΕΟΤ τράβηξε το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών οι οποίοι αναζητούσαν νέους προορισμούς κ προτάσεις εναλλακτικών διακοπών στον Ελλαδικό χώρο.
Οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες ενημερώθηκαν για τους Θεσσαλικούς δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς με έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό από τα μέλη της αποστολής δίνοντας έμφαση τόσο στα ισχυρά Brand name (Σποράδες, Πήλιο, Όλυμπος, Μετέωρα, Λίμνη Πλαστήρα) της Περιφέρειας όσο και στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η Θεσσαλία όπως οι φυσιολατρικές και θρησκευτικές περιηγήσεις, οινογαστρονομία, ορειβατικές διαδρομές. ιαματικός τουρισμός κ.α διευρύνοντας και ενισχύοντας έτσι τη συνολική τουριστική εικόνα της Περιφέρειας.
Η τουριστική εξωστρέφεια της Περιφέρειας Θεσσαλίας ενισχύθηκε σημαντικά με την παρουσία και ενεργή συμμετοχή πολλών επαγγελματιών του τουρισμού της περιοχής μας οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συνάψουν επαγγελματικές συμφωνίες μέσω b2b συναντήσεων, να προβάλουν το τουριστικό τους προϊόν και τις προσφερόμενες υπηρεσίες, προσεγγίζοντας έτσι στοχευόμενα τη μεγάλη τουριστική αγορά.
Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης το περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς ,ο Γερμανός Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Χανς Γιοακιμ Φούχτελ, η εκπρόσωπος του γραφείου του Ε.Ο.Τ. στη Γερμανία κ. Αγαπάκη καθώς και πλήθος δημοσιογράφων των Γερμανικών ΜΜΕ.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας εκπροσωπήθηκε από την Εντεταλμένη Σύμβουλο Τουρισμού κ. Γεωργία Κόκκαλη και την Προϊσταμένη του Τμήματος Τουρισμού κ. Βασιλική Χρόνη.