Αύριο Δευτέρα 2 Μάρτη στο ΤΕΙ Θεσσαλίας. Αφιέρωμα στο Νίκο Περάκη με την ταινία " Η συντρόφισσα συγκάτοικος". 16:00 στο Αμφιθέατρο ΔΔ4. Στα πλαίσια του 7ου Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Λάρισας με τη συνεργασία του ΤΕΙ Θεσσαλίας.

 DIE WOHNGENOSSIN (1972) ( Συντρόφισσα Συγκάτοικος)

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:Νίκος Περάκης

ΣΕΝΑΡΙΟ: Νίκος Περάκης

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Martin Lüttge , Giulia Folina , Peter Moland,  Louise Martini, 

Rainer Werner Fassbinder

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 73'

Ο Otto –Όθων- είναι τριανταπεντάρης, αρχιτέκτων και ορκισμένος εργένης. Ζει και  εργάζεται στο 250 τ.μέτρων και 6 δωματίων απέριττα αλλά πολυτελώς επιπλωμένο διαμέρισμά του, σαν πρόδρομος των yuppie-δων. Σ΄ αυτό τον κόσμο του design και του μισογυνισμού εισβάλλει, σε μια στιγμή  αδυναμίας του Otto, η χαριτωμένη αλλά αριστερόστροφα συνειδητοποιημένη  Κλεοπάτρα, φοιτήτρια γλωσσών και κόρη Γερμανού αιγυπτιολόγου, η οποία μόλις αφίχθη με το τεράστιο σακίδιό της από το Κάιρο για να βρει δουλειά στην πατρίδα της. Η Κλεοπάτρα πιάνει δουλειά και καταφέρνει να εγκατασταθεί στο λεγόμενο «δωμάτιο στοχασμού» του Otto -στο οποίο υπήρχε μόνο μία πολυθρόνα- και αμέσως αρχίζει η αντιστροφή των ρόλων που καταλήγει στην σταδιακή κατάληψη του ζωτικού χώρου του σιωπηρά ερωτευμένου Otto και την αναπόφευκτη έξωση του.

H ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΣ είναι η πρώτη ταινία μου σαν σεναριογράφος, σκηνοθέτης και παραγωγός. Την γύρισα για το ZDF πιο συγκεκριμένα για την κόγχη Das kleine Fernsehspiel (H μικρή τηλεταινία) που είχε γίνει θεσμός σαν πεδίο πειραματισμού νέων σεναριογράφων, σκηνοθετών και ηθοποιών, αλλά και  συγγραφέων ή και εικαστικών που ήθελαν να πειραματιστούν με το μέσο, συχνά και χωρίς σενάριο ή ηθοποιούς. Ξεκίνησα να γράφω μετά από παρότρυνση των  συναδέλφων της κοινοπραξίας ULM, που παρακολουθούσαν τις αναταράξεις στην συναισθηματική μου σφαίρα και με έπεισαν ότι μετά από ένα σύντομο γάμο με μια αστή, μια μάταιη προσπάθεια με μια ορθόδοξη Μαοϊστρια και μια τρέχουσα  ευνουχίστικη με μία μαχόμενη φεμινίστρια, έχω στην κατοχή μου υλικό για περισσότερα σενάρια. Η ιδέα άρεσε και στους συντάκτες του ZDF κι έτσι άρχισα να γράφω και τα στοριμπορντάρω τα πάθη μου.

Ο λόγος που την κατέταξα στις TAINIEΣ και όχι στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ είναι το γεγονός ότι μετά την προβολή της στην νυκτερινή ζώνη της εκπομπής, την έδωσα στο CINEMONDE, to 1ο μοδάτο cineplex δύο αιθουσών στο Μόναχο και στο ΑΒΑΤΟΝ KINO στο Αμβούργο.