Αξιοσημείωτα στατιστικά στοιχεία από την έρευνα της Google για λογαριασμό της ελληνικής εταιρίας παραγωγής Sugarbabes.TV της πορνοστάρ Ιννας Ιννάκι, η οποία θα δώσει το παρών με σύσσωμο το δυναμικό πρωταγωνιστών της στο Erotic Art Festival 2024 που θα πραγματοποιηθεί στο Παλιό Αμαξοστάσιο Ο.ΣΥ στο Γκάζι στις 31 Μαϊου με 3 Ιουνίου, άλλωστε οι Αθηναίοι σύμφωνα με την έρευνα είναι πρωταθλητές του πορνό. Ποιος τη χάρη τους! Πάμε να δούμε αναλυτικά τα συμπεράσματα της μεγάλης έρευνας πόσο πορνό βλέπουν τελικά στην Ελλάδα.
Είναι λογικό ότι ο μεγαλύτερος αριθμός χρηστών του πορνογραφικού site βρίσκεται στην Αθήνα (όπου βρίσκονται 665,181) ενώ το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό (420,497) ανήκει σε αυτούς που προτίμησαν να μην δηλώσουν την πόλη τους. Τρίτη έρχεται η Θεσσαλονίκη (221,881 χρήστες), τέταρτος ο Πειραιάς και πέμπτες οι Αχαρνές. Στο μερίδιο των χρηστών ανά πόλη πέρα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τον Πειραιά ακολουθεί η Πάτρα με 3,8%.
Οσον αφορά την κατανομή των φύλων, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ελληνικό πορνό αποτελεί ακόμα ένα «κάστρο της πατριαρχίας» αφού οι άνδρες χρήστες φτάνουν σχεδόν τo 63,5% ενώ οι γυναίκες ακολουθούν με 36,46%.
Αυτό οφείλεται όχι μόνο σε κοινωνικούς παράγοντες αλλά και σε πολιτισμικούς και ψυχολογικούς ή ακόμα περισσότερο βιολογικούς. Ιστορικά, υπήρξε μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή και ενθάρρυνση της ανδρικής σεξουαλικότητας σε σύγκριση με τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στο να αισθάνονται οι άνδρες πιο άνετα και ανοιχτά σχετικά με την κατανάλωση πορνογραφίας σε σύγκριση με τις γυναίκες.
Είναι λογικό ότι ο μεγαλύτερος αριθμός χρηστών του πορνογραφικού site βρίσκεται στην Αθήνα (όπου βρίσκονται 665,181) ενώ το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό (420,497) ανήκει σε αυτούς που προτίμησαν να μην δηλώσουν την πόλη τους. Τρίτη έρχεται η Θεσσαλονίκη (221,881 χρήστες), τέταρτος ο Πειραιάς και πέμπτες οι Αχαρνές. Στο μερίδιο των χρηστών ανά πόλη πέρα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τον Πειραιά ακολουθεί η Πάτρα με 3,8%.
Οσον αφορά την κατανομή των φύλων, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ελληνικό πορνό αποτελεί ακόμα ένα «κάστρο της πατριαρχίας» αφού οι άνδρες χρήστες φτάνουν σχεδόν τo 63,5% ενώ οι γυναίκες ακολουθούν με 36,46%.
Αυτό οφείλεται όχι μόνο σε κοινωνικούς παράγοντες αλλά και σε πολιτισμικούς και ψυχολογικούς ή ακόμα περισσότερο βιολογικούς. Ιστορικά, υπήρξε μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή και ενθάρρυνση της ανδρικής σεξουαλικότητας σε σύγκριση με τη γυναικεία σεξουαλικότητα. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στο να αισθάνονται οι άνδρες πιο άνετα και ανοιχτά σχετικά με την κατανάλωση πορνογραφίας σε σύγκριση με τις γυναίκες.
Επίσης, η πορνογραφία έχει παραδοσιακά δημιουργηθεί με γνώμονα το ανδρικό κοινό, διαθέτοντας συχνά περιεχόμενο που εξυπηρετεί τις ανδρικές φαντασιώσεις και επιθυμίες. Αυτό θα μπορούσε να κάνει την πορνογραφία λιγότερο ελκυστική ή σχετιζόμενη με τις γυναίκες.
Υπάρχουν και σημαντικές βιολογικές διαφορές. Αν και δεν είναι ο μοναδικός καθοριστικός παράγοντας, υπάρχουν διαφορές στους τρόπους με τους οποίους οι άνδρες και οι γυναίκες ανταποκρίνονται συνήθως στα σεξουαλικά ερεθίσματα λόγω βιολογικών παραγόντων. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνδρες έχουν γενικά μεγαλύτερη σεξουαλική ορμή και μπορεί να διεγείρονται περισσότερο οπτικά σε σύγκριση με τις γυναίκες που διεγείρονται ακόμα και ακούγοντας κάποιον.
Είναι και θέμα κοινωνικοποίησης: Από νεαρή ηλικία, τα αγόρια και τα κορίτσια συχνά κοινωνικοποιούνται διαφορετικά όσον αφορά τη σεξουαλικότητα. Τα αγόρια μπορεί να ενθαρρύνονται να εξερευνούν και να εκφράζουν τις σεξουαλικές τους επιθυμίες πιο ανοιχτά, ενώ τα κορίτσια μπορεί να διδάσκονται να είναι πιο συγκρατημένα ή σεμνά.
Ας μη μιλήσουμε για τον κοινωνικό στιγματισμό, ειδικά στην επαρχία, που μπορεί να συνοδεύσει μια γυναίκα που μιλάει ανοιχτά για την κατανάλωση πορνογραφικού περιεχομένου.
Γιατί βλέπουν περισσότερο οι 45-54 ετών άνδρες;
Η έρευνα αποδεικνύει ότι οι 45-54 βλέπουν περισσότερο πορνό.
Γιατί όμως;
•Accesibility. Με την έλευση του διαδικτύου και την πρόοδο της τεχνολογίας, η πορνογραφία έχει γίνει πιο προσιτή από ποτέ. Τα άτομα της ηλικιακής ομάδας 45-54 ετών ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στη διαδικτυακή πορνογραφία σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, γεγονός που οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση.
•Midlife crisis. Τα άτομα αυτής της ηλικιακής ομάδας ενδέχεται να βιώνουν αλλαγές στις συνθήκες της ζωής τους, όπως άδειοσπίτι, συνταξιοδότηση ή αλλαγές στις σχέσεις τους(βλ. Διαζύγιο ή χωρισμός). Αυτές οι μεταβάσεις θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περισσότερο ελεύθερο χρόνο και ενδεχομένως σε επιθυμία για σεξουαλική εξερεύνηση ή διέγερση.
•Αποσυμπίεση. Τα άτομα μέσης ηλικίας αντιμετωπίζουν συχνά σημαντικούς στρεσογόνους παράγοντες που σχετίζονται με την καριέρα, τα οικονομικά και τις οικογενειακές ευθύνες. Η πορνογραφία μπορεί να χρησιμεύσει ως μια μορφή ανακούφισης από το άγχος ή διαφυγής από αυτές τις πιέσεις.
•Μεγαλύτερη διάθεση για πειραματισμό. Καθώς τα άτομα μεγαλώνουν, μπορεί να νιώθουν πιο άνετα με τη σεξουαλικότητά τους και να ενδιαφέρονται περισσότερο να εξερευνήσουν νέες σεξουαλικές εμπειρίες ή φαντασιώσεις. Η πορνογραφία μπορεί να προσφέρει μια ασφαλή και ιδιωτική διέξοδο για σεξουαλική εξερεύνηση.
•Απενοχοποίηση. Οι στάσεις απέναντι στη σεξουαλικότητα έχουν εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου και υπάρχει πλέον μεγαλύτερη αποδοχή και κανονικοποίηση της κατανάλωσης πορνογραφίας σε διάφορες ηλικιακές ομάδες. Τα άτομα μέσης ηλικίας μπορεί να αισθάνονται λιγότερο στίγμα ή ντροπή που συνδέεται με την παρακολούθηση πορνογραφίας σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές.
Πόσο kinky είμαστε;(επιπλέον η αξία του threesome στη Θεσσαλονίκη)
Στο Βόλο είναι πρώτοι καταναλωτές του «doggy style» στην Ελλάδα. Ακολουθεί η «περήφανη» Κρήτη και τρίτη η Θεσσαλονίκη. Η Καλαμάτα διατηρεί επίσης υψηλά ποσοστά αφού όπως φαίνεται, γνωρίζουν όχι μόνο από καλό λάδι αλλά και από milfs, μια κατηγορία πορνό στην κατανάλωση της οποίας επίσης προηγείται ο Βόλος.
Η Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τα στατιστικά της συγκεκριμένης εταιρείας είναι συμπρωτεύουσα πληθυσμιακά αλλά πρωτεύουσα στην κατανάλωση του «τρίο» (“threesome”) αφού προηγείται πανελλαδικά σε αυτήν την κατηγορία. Η Αθήνα είναι η πρωταθλήτρια του λεσβιακού σεξ.
•Accesibility. Με την έλευση του διαδικτύου και την πρόοδο της τεχνολογίας, η πορνογραφία έχει γίνει πιο προσιτή από ποτέ. Τα άτομα της ηλικιακής ομάδας 45-54 ετών ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στη διαδικτυακή πορνογραφία σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, γεγονός που οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση.
•Midlife crisis. Τα άτομα αυτής της ηλικιακής ομάδας ενδέχεται να βιώνουν αλλαγές στις συνθήκες της ζωής τους, όπως άδειοσπίτι, συνταξιοδότηση ή αλλαγές στις σχέσεις τους(βλ. Διαζύγιο ή χωρισμός). Αυτές οι μεταβάσεις θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περισσότερο ελεύθερο χρόνο και ενδεχομένως σε επιθυμία για σεξουαλική εξερεύνηση ή διέγερση.
•Αποσυμπίεση. Τα άτομα μέσης ηλικίας αντιμετωπίζουν συχνά σημαντικούς στρεσογόνους παράγοντες που σχετίζονται με την καριέρα, τα οικονομικά και τις οικογενειακές ευθύνες. Η πορνογραφία μπορεί να χρησιμεύσει ως μια μορφή ανακούφισης από το άγχος ή διαφυγής από αυτές τις πιέσεις.
•Μεγαλύτερη διάθεση για πειραματισμό. Καθώς τα άτομα μεγαλώνουν, μπορεί να νιώθουν πιο άνετα με τη σεξουαλικότητά τους και να ενδιαφέρονται περισσότερο να εξερευνήσουν νέες σεξουαλικές εμπειρίες ή φαντασιώσεις. Η πορνογραφία μπορεί να προσφέρει μια ασφαλή και ιδιωτική διέξοδο για σεξουαλική εξερεύνηση.
•Απενοχοποίηση. Οι στάσεις απέναντι στη σεξουαλικότητα έχουν εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου και υπάρχει πλέον μεγαλύτερη αποδοχή και κανονικοποίηση της κατανάλωσης πορνογραφίας σε διάφορες ηλικιακές ομάδες. Τα άτομα μέσης ηλικίας μπορεί να αισθάνονται λιγότερο στίγμα ή ντροπή που συνδέεται με την παρακολούθηση πορνογραφίας σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές.
Πόσο kinky είμαστε;(επιπλέον η αξία του threesome στη Θεσσαλονίκη)
Στο Βόλο είναι πρώτοι καταναλωτές του «doggy style» στην Ελλάδα. Ακολουθεί η «περήφανη» Κρήτη και τρίτη η Θεσσαλονίκη. Η Καλαμάτα διατηρεί επίσης υψηλά ποσοστά αφού όπως φαίνεται, γνωρίζουν όχι μόνο από καλό λάδι αλλά και από milfs, μια κατηγορία πορνό στην κατανάλωση της οποίας επίσης προηγείται ο Βόλος.
Η Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τα στατιστικά της συγκεκριμένης εταιρείας είναι συμπρωτεύουσα πληθυσμιακά αλλά πρωτεύουσα στην κατανάλωση του «τρίο» (“threesome”) αφού προηγείται πανελλαδικά σε αυτήν την κατηγορία. Η Αθήνα είναι η πρωταθλήτρια του λεσβιακού σεξ.