Ούτε έναν, ούτε δύο, αλλά 938 ανυποψίαστους καταναλωτές από τη Θεσσαλία και άλλες περιοχές, κυρίως της Βορείου Ελλάδας, κατάφεραν να εξαπατήσουν δύο Λαρισαίοι, οι οποίοι εμφανιζόμενοι ως υπεύθυνοι ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης προϊόντων, έκλειναν «συμφωνίες», εισέπρατταν τα χρήματα αλλά προϊόντα δεν παρέδιδαν ποτέ.
Έβρισκαν διάφορες δικαιολογίες για να κερδίσουν χρόνο και όταν ο «κόμπος έφτασε στο χτένι» αναγκάστηκαν να αποσύρουν την πλατφόρμα από τo διαδίκτυο, όμως η ζημιά για εκείνους είχε γίνει. Θύματά τους απευθύνθηκαν στη διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κι έτσι ξεσκεπάστηκαν. Η συνολική οικονομική ζημία των θυμάτων ξεπερνά τις 360.000 ευρώ.
Πρόκειται κυρίως για καταναλωτές νεαρής ηλικίας, οι οποίοι δελεάστηκαν από τις πολύ προσιτές τιμές στα κινητά τελευταίας τεχνολογίας και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα, έκαναν παραγγελίες, πλήρωναν μέσω πιστωτικής κάρτας και τελικά έμειναν με τα χέρια άδεια.
«Είχαν περάσει τρεις εβδομάδες που περίμενα που περίμενα με ανυπομονησία δέμα από το συγκεκριμένο e-shop, για να παραλάβω κινητό τελευταίας τεχνολογίας. Μετά από απανωτές ειδοποιήσεις ότι το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο από τους προμηθευτές, ανέμενα την ημέρα που θα λάβω το μήνυμα ότι επιτέλους θα φτάσει στο σπίτι μου.
Επιχείρησα να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά με τη διεύθυνση της πλατφόρμας αλλά δεν επέτρεπε την αποστολή μηνύματος πλέον. Ήταν το πρώτο καμπανάκι ότι κάτι δεν πάει καλά, όμως εγώ το αγνόησα. Θα έπρεπε να είχα μπει σε σκέψεις, αλλά δυστυχώς παρασύρθηκα. Τελικά, συνομιλώντας με έναν συμφοιτητή μου στη Λάρισα ενημερώθηκα πως το ίδιο είχε συμβεί και σε άλλους και τότε συνειδητοποίησα πως πρόκειται για απάτη», επισήμανε σ Γ.Β. ο οποίος έπεσε θύμα και τώρα κλαίει τα χρήματά του.
Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως για το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα η έρευνα θα συνεχιστεί, προκειμένου να διερευνηθεί εάν σχετίζεται με παλαιότερο e-shop σε βάρος του οποίου είχε υποβληθεί πρόστιμο από το Υπουργείο Ανάπτυξης μετά από καταγγελίες πελατών κι ανέστειλε τη λειτουργία του. Οι αρχές δεν αποκλείουν οι κάτοχοι να είναι οι ίδιοι και τώρα να λειτουργούσαν με διαφορετική επωνυμία, ακολουθώντας όμως την ίδια τακτική εξαπάτησης καταναλωτών.
Βάσω Κυριαζή, Ταχυδρόμος