Παράπονα και διαμαρτυρίες πολιτών για τις συχνές καθυστερήσεις στα δρομολόγια του τρένου στη γραμμή Βόλου-Λάρισας. Βολιώτες, αλλά και Λαρισαίοι που κινούνται πολύ συχνά στη γραμμή ανάμεσα στις δύο θεσσαλικές πόλεις τον τελευταίο καιρό εκφράζουν την αγανάκτησή τους  για τα προβλήματα που δημιουργούνται και τις καθυστερήσεις που είναι πλέον συχνό φαινόμενο.

 Βολιώτισσα που χρησιμοποιεί το τρένο της γραμμής Βόλου-Λάρισας προς και από Αρμένιο δεν είναι λίγες οι φορές κατά τις οποίες περιμένει στο σταθμό στο Αρμένιο το τρένο από Λάρισα για να κατευθυνθεί στο Βόλο. Όπως η ίδια τονίζει «το να περιμένεις έστω και λίγα λεπτά (10-15 λεπτά) μέσα στο απόλυτο σκοτάδι δεν είναι και ό,τι καλύτερο και ιδίως αν είσαι μόνη σου στο σταθμό».

Πολίτης κατευθυνόμενος προς Βόλο από Λάρισα μετά από βλάβη στην αμαξοστοιχία μαζί με τους υπόλοιπους συνεπιβάτες περίμεναν το λεωφορείο του ΟΣΕ για να τους μεταφέρει στο Βόλο από το σταθμό της Λάρισας. Το λεωφορείο λίγο προτού εισέλθει στη Νέα Εθνική Οδό ειδοποιήθηκε και επέστρεψε στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας για να πάρει ελεγκτή τρένου.

Άλλος πολίτης που χρησιμοποιεί σχεδόν σε καθημερινή βάση το τρένο στη γραμμή Βόλου-Λάρισας διότι αν και Βολιώτης εργάζεται στη Λάρισα επισημαίνει την τραγική κατάσταση που επικρατεί στα δρομολόγια και στις καθυστερήσεις με αποτέλεσμα να δημιουργείται πρόβλημα στη δουλειά του.

Από την πλευρά τής ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημάνθηκε ότι οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται στην αρμόδια υπηρεσία της Αθήνας για να καταθέτουν τις διαμαρτυρίες τους και συγκεκριμένα στο γραφείο παραπόνων.

Όπως επισημάνθηκε τα προβλήματα ξεκινούν λόγω των ανταποκρίσεων στη γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης όπου αν τυχόν αργήσει το τρένο κατά την άφιξή του στο σταθμό της Λάρισας είναι φυσικό επόμενο να καθυστερήσει και το τρένο στη γραμμή Λάρισας-Βόλου.

Επιπλέον οι καθυστερήσεις οφείλονται στα μειωμένα δρομολόγια, στο γεγονός ότι έχει απομείνει πολύ λίγο προσωπικό για να εξυπηρετήσει τη γραμμή Βόλου-Λάρισας, η γραμμή είναι παλιά και υπό κατάρρευση και γενικότερα όπως επισημάνθηκε υπάρχει απαξίωση για να πουληθεί σε ιδιώτες.

Αποζημιώσεις σε περίπτωση καθυστέρησης

Πάντως προβλέπονται αποζημιώσεις σε περίπτωση καθυστέρησης του δρομολογίου και συγκεκριμένα:

Όταν αναμένεται πως θα υπάρχει τουλάχιστον 1 ώρα καθυστέρηση άφιξης του τρένου στον τελικό προορισμό, τότε μπορείτε:

Εάν δεν έχει ξεκινήσει το δρομολόγιο, να μην ταξιδέψετε και να σας επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου ή εάν είστε στη μέση της διαδρομής σας, να μη συνεχίσετε το ταξίδι σας και να σας επιστραφεί το αντίτιμο που αναλογεί για τη διαδρομή που δεν κάνατε. Επιπλέον δικαιούστε δωρεάν επιστροφή στο σημείο αναχώρησής σας, εάν λόγω αυτής της καθυστέρησης δεν εκπληρώνεται πλέον ο σκοπός του ταξιδιού σας ή να συνεχίσετε προς τον τελικό προορισμό σας, με ευθύνη της εταιρείας, το ταχύτερο δυνατό, ακόμα και με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς ή να συνεχίσετε το ταξίδι σας.

Επίσης εάν ολοκληρώσετε το ταξίδι σας έχοντας καθυστέρηση τουλάχιστον 1 ώρα, μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση ίση με:

25% του αντιτίμου του εισιτηρίου, αν το τρένο καθυστερήσει από 1-2 ώρες και 50% του αντιτίμου του εισιτηρίου, αν το τρένο καθυστερήσει πάνω από 2 ώρες.

Δεν δικαιούστε αποζημίωση εάν γνωρίζατε για την καθυστέρηση του δρομολογίου πριν αγοράσετε το εισιτήριο ή εάν η καθυστέρηση είναι λιγότερο από 1 ώρα.

e-thessalia