Ολοκληρώθηκε με επιτυχία, το πρώτο μέρος του σεμιναρίου με θέμα «Σύγκρουση και Συνύπαρξη», το οποίο διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο of Wisconsin-Madison των Η.Π.Α. και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, μεταξύ 2-3/10, στο αμφιθέατρο των 4ου και 37ου Δ. Σχολείου Λάρισας.
Το σεμινάριο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Σύγκρουση και Συνύπαρξη», το οποίο στοχεύει στο να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί και ιδιαίτερα όσοι/ες πρόκειται να υλοποιήσουν σχετικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων, μεθόδους διαχείρισης των αρνητικών συναισθημάτων (θυμού, απόρριψης, αδικίας κ.α.)που προκύπτουν μετά από μια μικρή ή μεγάλη τραυματική εμπειρία, ώστε να μεταδώσουν στους/στις μαθητές/τριες τους τρόπους καλλιέργειας υγειών σχέσεων συνεργασίας, τόσο εντός της σχολικής κοινότητας, όσο και εντός της οικογένειας, βασισμένες στην αποδοχή και τον σεβασμό της αξίας του κάθε ανθρώπου. Περιελάβανε θεωρητικές και βιωματικές δράσεις, με εισηγήτρια την Δρ. Πέλη Γαλίτη, Εκπαιδευτική Σύμβουλο, ερευνήτρια τουUniversity of Wisconsin-Madison, καθώς και παρουσίαση καλών πρακτικών από εκπαιδευτικούς που εφάρμοσαν το πρόγραμμα.
Σε χαιρετισμό που απέστειλε στο σεμινάριο, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, κ. Αικατερίνη Καραγιώργου, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών από την επιστημονική κοινότητα, αποτελεί βασικό πυλώνα της υποστήριξης του σύγχρονου εκπαιδευτικού έργου, αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών λειτουργών ως προσωπικοτήτων στο πολυσχιδές έργο τους. Το παιδί, η αγωγή του και η εν γένει ανάπτυξη της προσωπικότητάς του, βρίσκονται στον πυρήνα κάθε σχολικής δραστηριότητας και παιδαγωγικής πράξης, συνεπώς η γνώση και η έγκυρη καθοδήγηση σε κρίσιμα ζητήματα που το αφορούν, είναι υψίστης προτεραιότητας. Θα ήθελα να συγχαρώ θερμά και να ευχαριστήσω την κ. Γαλίτη και τους συντελεστές του σεμιναρίου, αλλά και όλες και όλους εσάς που συμμετέχοντας θέλετε να εμπλουτίσετε τα παιδαγωγικά σας εργαλεία…».
Το σεμινάριο, αναμένεται να συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους, με άλλες τρεις (3)προγραμματισμένες εξ αποστάσεως και δια ζώσης συναντήσεις.