Σε αντίθεση με τα προβλήματα που ενέσκυψαν στο νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 (σήραγγα Όθρυος) στο βόρειο τμήμα του υπο κατασκευή έργου (Τρίκαλα - Εγνατία, 70,5 χλμ.), οι εργασίες βρίσκονται προς το παρόν εντός χρονοδιαγράμματος. Σύμφωνα με πληροφορίες του thessaliaeconomy.gr, η πρόοδος έχει ξεπεράσει το 10% και αυτό «απελευθέρωσε» πρόσφατα την τρίτη δόση της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου, ύψους 38 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι το βόρειο τμήμα χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης και επομένως δεν μπορεί να ξεπεραστεί το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης εντός τριών ετών.
Η σύμβαση για την κατασκευή του βόρειου τμήματος υπεγράφη τον Ιούνιο του 2021. Σήμερα λειτουργούν και τα δύο εργοτάξια του έργου στη Βασιλική και την Πηγαδίτσα: στο πρώτο βρίσκονται σε εξέλιξη χωματουργικές εργασίες, η κατασκευή 5 γεφυρών και 7 διαβάσεων, ενός cut&cover (κατασκευή σήραγγας με εκσκαφή και επικάλυψη) και εργοταξιακών δρόμων. Στο δεύτερο, την περίοδο αυτοί διανοίγονται οι οδοί πρόσβασης για τη διενέργεια γεωτρήσεων και εκτελούνται γεωτεχνικές έρευνες. Επίσης, εξελίσσονται χωματουργικές εργασίες και ξεκίνησε η κατασκευή των μετώπων εισόδου (176ο χλμ.) και εξόδου (175ο χλμ.) σήραγγας.
Αν δεν υπάρξουν εμπόδια είναι πιθανόν το νότιο και το βόρειο τμήμα του Ε65 να ολοκληρωθούν σχεδόν ταυτόχρονα ή με διαφορά λίγων μηνών. Αυτό σημαίνει ότι, ενιαίο και σε πλήρη λειτουργία, θα δούμε τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος το 2025.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr