Η επίλυση του προβλήματος που έχει προκύψει με την σιδηροδρομική σήραγγα της Όθρυος, καθώς οι κατασκευαστές ανακάλυψαν με καθυστέρηση ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος δεν μπορεί να διέλθει από πάνω της, αποτελεί την αιτία της μη ολοκλήρωσης του νότιου τμήματος του Ε65 που θα έπρεπε να είχε παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2022.
Στο συγκεκριμένο σημείο πρόκειται να γίνει παράκαμψη τεσσάρων χιλιομέτρων και η έκδοση της σχετικής απόφασης από το Υπ. Υποδομών θα σημάνει την εκκίνηση των έργων. Αιτίες ωστόσο για την καθυστέρηση του έργου αποτέλεσαν επίσης ο κορονοϊός και η αύξηση των υλικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thessaliaeconomy.gr, η πρόοδος στο σύνολο του έργου του νότιου τμήματος του E65 βρίσκεται στο 87,024%.
Το νότιο αυτό τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Ε65 σε αριθμούς:
• Συνολικό μήκος νότιου τμήματος: 32,5 χλμ.
• 1 δίδυμη Σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ. , ανά κλάδο
• 15 Γέφυρες • 5 Άνω & 6 Κάτω Διαβάσεις
• 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
• 62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
• 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)
• 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι) • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Καρπενήσι) • 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι) • 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)
• 1 μετωπικό σταθμό διοδίων στο 17χλμ.
• 1 αμφίπλευρο
Κώστας Τόλης thessaliaeconomy.gr