Ομόφωνο ψήφισμα στήριξης του πολύμορφου αγώνα των καλλιτεχνών και των αιτημάτων τους εξέδωσε τo Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λαρισαίων, στο οποίο αναφέρονται τα εξής:
«Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λαρισαίων στηρίζει τον πολύμορφο και πολυήμερο αγώνα των καλλιτεχνών και τα αιτήματά τους.
∙ Κατάργηση του ΠΔ 85/2022 που υποβαθμίζει τις Καλλιτεχνικές σπουδές και μειώνει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Μισθολογική κατάταξη όλων των αποφοίτων. Καλλιτεχνικών σχολών στην κατηγορία ΤΕ. Όχι στην υποβάθμιση των καλλιτεχνικών σπουδών στο επίπεδο της μεταλυκειακής κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.).
∙ Συγκρότηση Δημόσιων και Δωρεάν αποκλειστικά Ανώτατων Καλλιτεχνικών Σχολών στα Πανεπιστήμια, που να καλύπτουν τα αντικείμενα των Μουσικών, των Ηθοποιών, των Χορευτών, των Σκηνοθετών. Την εξομοίωση με ΤΕ όλων των πτυχίων των προαναφερθέντων καλλιτεχνικών κλάδων της υπάρχουσας ανώτερης εκπαίδευσης .
∙ Ανάπτυξη και διεύρυνση των αναγκαίων υποδομών για την Ανώτατη Δημόσια Καλλιτεχνική Εκπαίδευση παράλληλα με την αξιοποίηση όσων ήδη υπάρχουν. Τα υπάρχοντα Πανεπιστημιακά Τμήματα Μουσικών Σπουδών να αποκτήσουν κατευθύνσεις δημιουργίας, εκτέλεσης και ερμηνείας ώστε να μπορούν από αυτά να βγαίνουν απόφοιτοι και σε αυτούς τους τομείς. Να μην αποσυνδέεται η θεωρία από την πράξη της μουσικής. Να μην αποσυνδέεται ο θεωρητικός από το αντικείμενο της τέχνης.
∙ Όσοι κατέχουν δίπλωμα οργάνου, μονωδίας ή σύνθεσης από Ωδεία που είναι αναγνωρισμένα από το κράτος μέχρι και την περίοδο εφαρμογής αυτού, να μπορούν να αντιστοιχίσουν τους τίτλους σπουδών τους με αυτούς των αντίστοιχων Κρατικών. Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με βάση το πρόγραμμα σπουδών τους ή με κριτήρια που θα ορίσουν τα ίδια τα Ιδρύματα.
∙ Αξιοποίηση του σημερινού εκπαιδευτικού, καλλιτεχνικού δυναμικού καθώς και μικρών ιδιωτικών καλλιτεχνικών σχολών για τη στελέχωση του Δημόσιου συστήματος Καλλιτεχνικής – Μουσικής Παιδείας παράλληλα με την ανάδειξη νέου δυναμικού.
∙ Πέρασμα της ευθύνης για την Καλλιτεχνική Εκπαίδευση από το Υπουργείο Πολιτισμού στο Υπουργείο Παιδείας.
∙ Αναβάθμιση και διεύρυνση των μαθημάτων αισθητικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
∙ Να προχωρήσει άμεσα η συγκρότηση επιτροπών των αντίστοιχων υπουργείων για την αναγνώριση των σπουδών που έχουν κάνει οι μαθητές των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.
∙ Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας σε όλους τους καλλιτεχνικούς χώρους εργασίας .»