Σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Γυμναστικού Λάρισας - Φάρος αφού ζητά συγνώμη από τους φιλάθλους για προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων τους ζητά να τα προμηθεύονται νωρίτερα, όταν θα ξεκινά η προπώλησή τους. Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: "Η διοίκηση της ΚΑΕ Γυμναστικός Λάρισας – φάρος, αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει συγνώμη από τους φιλάθλους της για τυχόν προβλήματα που υπήρξαν κατά την διάρκεια εισόδου μερίδας φιλάθλων στο κλειστό της Νεάπολης, στο χθεσινό παιχνίδι του Γυμναστικού με τον Πανιώνιο.
Ο λόγος είναι καθαρά το σύστημα έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, καθώς χρειάζεται ενάμιση λεπτό να εκδοθεί το κάθε εισιτήριο και αυτό σημαίνει ότι σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν να δημιουργηθούν ουρές στα τρία εκδοτήρια του γηπέδου.
Όσο καλή διάθεση και να υπάρχει από την ομάδα μας για να αποφευχθούν αυτά τα περιστατικά, δεν είναι στο χέρι της ΚΑΕ να διορθώσει το πρόβλημα. Υπάρχουν τεχνικοί λόγοι, και μάλιστα αξίζει να αναφέρουμε ότι βάσει του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού συστήματος, εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να εκδοθούν πάνω από 150-200 εισιτήρια μέσα σε μία ώρα, όσα εκδοτήρια και αν υπάρχουν στο γήπεδο.
Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθούν τέτοιου είδους προβλήματα και καθυστερήσεις και δεδομένου ότι έρχονται σπουδαία ματς όπως αυτό με τον Παναθηναϊκό σε δύο εβδομάδες, συνιστούμε στους φιλάθλους μας να φροντίσουν να προμηθεύονται νωρίτερα τα εισιτήρια τους, όταν θα ξεκινάει κάθε φορά η προπώληση των εισιτηρίων".
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.