Το τριήμερο 2, 3 και 4 Ιουνίου 2017 διοργανώθηκε και φέτος το SEAJETS RALLY ACROPOLIS 2017, στην ευρύτερη περιοχή ανάμεσα στην Λαμία, τα Καμένα Βούρλα, την Γραβιά και την Άμφισσα με έδρα και πάλι την Λαμία. Ο αγώνας διοργανώθηκε, άψογα όπως πάντα, από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος ( Ο.Μ.Α.Ε ), με την υποστήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Λαμιέων, όσο και των Δήμων Αμφίκλειας-Ελάτειας, Δελφών, Δωρίδος και Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος .
Η ΑRΜΑ RALLY TEAM (ΑRT), η αγωνιστική ομάδα της ΑΡΜΑ ΕΠΕ, εμπόρου αυτοκινήτων και εξειδικευμένου επισκευαστή NISSAN με έδρα τη Λάρισα,  αποφάσισε για τρίτη συνεχόμενη και έκτη συνολικά χρονιά, να συμμετάσχει στον εθνικό μας αγώνα, το SEAJETS RALLY ACROPOLIS 2017, με το γνωστό NISSAN MICRA K11 1.3, στην κατηγορία C6/Α5 (μέχρι 1400 cc) και πλήρωμα τους Νίκο «ARMA» Χριστοδουλόπουλο και Νώντα «ARMAKI» Χριστοδουλόπουλο.
O διήμερος αγώνας, που προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rally (ERC), συγκέντρωσε 29 εξαιρετικές ελληνικές και ξένες συμμετοχές. Για το Ελληνικό Πρωτάθλημα ο αγώνας προσμετρούσε σαν δύο ξεχωριστοί αγώνες. Σε αυτούς δήλωσαν συμμετοχή 44 ελληνικά πληρώματα, ενώ για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ιστορικών δήλωσαν συμμετοχή 10 πληρώματα.
Η ΑRΜΑ RALLY TEAM ετοιμάστηκε με τον καλύτερο τρόπο, έκανε σωστές δοκιμές και οι μηχανικοί της προετοίμασαν όπως έπρεπε το αυτοκίνητο για έναν τέτοιου επιπέδου αγώνα.
Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε την  Παρασκευή 2 Ιουνίου στις 18.30 το απόγευμα, παρουσία επισήμων αλλά και θεατών, μπροστά από την είσοδο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.
Στόχος της ομάδας ήταν η δεύτερη θέση στη C6/A5 σε κάθε έναν από τους αγώνες του Σαββάτου και της Κυριακής. Και τούτο γιατί ο συνδυασμός των EL NAK Jr , Ανδρέα Βίγκου και MG ZR  είναι πολύ δυνατότερος από τις δυνατότητες του MICRA της ART.
Έτσι το Σάββατο ξεκίνησε ο αγώνας, αλλά στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή Γραβιά 1 το παραπάνω πλήρωμα είχε μία κακή στιγμή και καθυστέρησε πολύ. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στο πλήρωμα της ΑRT να περάσει αμέσως στην πρώτη θέση και μάλιστα με διαφορά από τον δεύτερο 49,7 sec. Oι «ARMA»-«ARMAKI» συνειδητοποίησαν την κατάσταση και αποφάσισαν να αγωνιστούν για να κρατήσουν την πρώτη θέση στην κατηγορία.
Όμως στο πρώτο χιλιόμετρο κιόλας της δεύτερης ειδικής διαδρομής, ένα ξεβιδωμένο μπαλάκι ακρόμπαρου αλλοίωσε την οδική συμπεριφορά του MICRA και δεν επέτρεψε στο πλήρωμα να πιέσει όσο ήθελε. Με τις ίδιες συνθήκες ολοκληρώθηκε και η τρίτη ειδική του αγώνα και έτσι το πρώτο loop του αγώνα έφερε τη συμμετοχή της ART να προηγείται στην κατηγορία της αλλά με 13,1 sec από τον δεύτερο.
Στο service park οι μηχανικοί της ΑRT απεκατέστησαν τη ζημιά και το αυτοκίνητο ξεκίνησε το δεύτερο loop του αγώνα με την ειδική Γραβιά 2 και με τους καλύτερους οιωνούς. Όμως, τέσσερα περίπου χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της ειδικής, λίγο πριν μια κλειστή αριστερή φουρκέτα κόπηκε το πίσω αριστερό  σωληνάκι των φρένων και το πλήρωμα αναγκάστηκε να κινηθεί πολύ αργά μέχρι το τέλος της ειδικής, όπου και αποφασίστηκε να μη συνεχίσει, υπολογίζοντας τον κίνδυνο της συνέχισης χωρίς φρένα. Έτσι χάθηκε ο αγώνας του Σαββάτου.
Το βράδυ στο service park οι μηχανικοί της ART απεκατέστησαν τη βλάβη και έλεγξαν όλο το αυτοκίνητο.
Με πανέτοιμο λοιπόν αυτοκίνητο, το πλήρωμα αποφάσισε πάλι να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση στην κατηγορία του, στον αγώνα της Κυριακής. Στο πρώτο λοιπόν Ελευθεροχώρι ξεκίνησε με «λύσσα» την προσπάθεια. Όμως στο τρίτο χιλιόμετρο της ειδικής όπου υπήρχε ακόμη λάσπη από τις βροχές της τελευταίας εβδομάδας, το αυτοκίνητο γλίστρησε ελαφρά σε μία γρήγορη αριστερή στροφή και βγαίνοντας για λίγο πότε αριστερά και πότε δεξιά απ’ το δρόμο, καθυστέρησε αλλά έκοψε και το σινεμπλόκ του εμπρόσθιου ψαλιδιού του, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να οδηγηθεί όπως πρέπει.
Το πλήρωμα αναγκάστηκε να ολοκληρώσει και τις δύο επόμενες ειδικές του πρώτου loop, το Ρεγγίνι 1 καθώς και τη μεγάλη και απόλυτα καθοριστική για τον αγώνα Ελάτεια 1 των 33,86 χιλιομέτρων, με αυτό το πρόβλημα.


Επιστρέφοντας στο service park οι μηχανικοί της ART με υπερπροσπάθεια πρόλαβαν και απεκατέστησαν τη ζημιά και συγχρόνως άλλαξαν ρυθμίσεις στην ανάρτηση του αυτοκινήτου.
Όμως η συμμετοχή ήταν ήδη τέταρτη στην κατηγορία της, 1 min και 40,1 sec και 1 min και 32,3 sec από τους προπορευόμενους αντίστοιχα .
Με τα νέα αυτά δεδομένα, το πλήρωμα αποφάσισε, αφού το αυτοκίνητο έγινε πολύ καλύτερο, να προσπαθήσει όσο μπορεί σε μία τελευταία επίθεση σε όλη τη διάρκεια του δεύτερου και τελευταίου loop της Κυριακής.
Έτσι και έγινε, βελτιώνοντας πάρα πολύ τους χρόνους του, με αποκορύφωμα την τελευταία ειδική Ελάτεια 2, τη δυσκολότερη ειδική του αγώνα, όπου το πλήρωμα έκανε τελικά 9ο χρόνο στη γενική κατάταξη, παίρνοντας άξια την δεύτερη θέση στην C6/A5, 40,3 sec μπροστά από τον τρίτο.
Τελικά τερμάτισε 14ο  στη γενική κατάταξη της Κυριακής από τα 25 αυτοκίνητα που τερμάτισαν συνολικά. Είχαν δηλώσει συμμετοχή 44 αυτοκίνητα, και ξεκίνησαν  43. Ένας ακόμα υπέροχος αγώνας είχε τελειώσει, και παρ’ όλες τις δυσκολίες, το πλήρωμα κατάφερε να ολοκληρώσει το έργο του, να κερδίσει στο νήμα κυριολεκτικά την δεύτερη θέση στην κατηγορία και να ανέβει στην ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, όπου και του απονεμήθηκαν τα κύπελλα που κέρδισε πανηγυρίζοντας μαζί με τη υπόλοιπη ομάδα την επιτυχία της.
Ο ιδιοκτήτης και manager της ARΜΑ RALLY TEAM (ART) Νίκος «ΑRMA» Χριστοδουλόπουλος, δήλωσε:
 «Στους αγώνες πάντα έχεις το μάτι σου στην πρώτη θέση και μόνο. Όμως πρέπει για να μην απογοητεύεσαι να στοχεύεις πρώτα αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ. Έτσι, οι δεύτερες θέσεις ήταν το εφικτό. Όμως ο αγώνας τελειώνει πάντοτε στη ράμπα του τερματισμού και ποτέ νωρίτερα. Ήταν ένα εξαίρετο τριήμερο με όλα αυτά που κρύβει ένας μεγάλος και δύσκολος αγώνας. Όμως τελικά τα καταφέραμε, και ίσως ήταν μία από τις πιο γλυκές επιτυχίες μου στους αγώνες. Όλοι ήταν υπέροχοι και τους ευχαριστώ από βάθους καρδίας, γιατί έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό. Ο πολύτιμος συνοδηγός μου «ARMAKI», ο Σάκης Γκουγκουλούλης, ο Χάρης «Μπάμπης» Αλευράς και ο φίλος και μέντοράς μου Αλέξης Πετρόπουλος. Ακόμη και οι φίλοι του ΣΜΑΛ που βοήθησαν την οργάνωση στο Ρεγγίνι ήταν υπέροχοι.
Τέλος θα ήθελα να  ευχαριστήσω εδώ τους χορηγούς μας που για μία ακόμη φορά μας συμπαραστάθηκαν, το Ι-ΚΤΕΟ ΧΑΛΚΙΑΣ, την εταιρία συμβούλων BSS, την POUREGAS GRAPHICS, καθώς και τον συμπαραστάτη μας, ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΣΟΥΛΚΑ Καλή συνέχεια σε όλους και ελπίζω και εύχομαι για άλλη μια φορά, σύντομα το RALLY ACROPOLIS να επανέλθει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα rally (WRC)».

Περισσότερες πληροφορίες για τον αγώνα θα βρείτε στο site της Ομοσπονδίας (ΟΜΑΕ)  www.omae-epa.gr και στο site www.acropolisrally.gr