Στο επενδυτικό πλάνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Τσαλίδης, μιλώντας στο Thessaloniki Helexpo Forum.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπογράμμισε ότι μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έρθει το πρώτο από τα πέντε νέα τρένα της εταιρείας, τα οποία θα προσφέρουν ποιοτικότερες υπηρεσίες στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα – Αθήνα.
Μάλιστα, το πρώτο εμπορικό δρομολόγιο θα δρομολογηθεί στις 25 Μαρτίου 2021.
Σχολιάζοντας την υφιστάμενη κατάσταση, ο κ. Τσαλίδης τόνισε ότι, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης, σήμερα οι χρόνοι για το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι στις 4 ώρες ή και λιγότερο και στο τέλος του 2021 – αρχές 2022, ο χρόνος αυτός θα μειωθεί στις 3 ώρες και 20 λεπτά και, υπό κάτω από προϋποθέσεις, μπορεί να φτάσει σχεδόν τις 3 ώρες.
«Με τον τρόπο αυτό, το τρένο γίνεται πολύ ανταγωνιστικό σε σχέση με το αεροπλάνο», συμπλήρωσε ο κ. Τσαλίδης.
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι η Θεσσαλονίκη αποκτά, μέχρι το τέλος του έτους, μια από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις συντήρησης τρένων στην Ευρώπη, στο παλιό μηχανοστάσιο της πρώην ΕΕΣΣΤΥ, το οποίο εκσυγχρονίζεται αυτήν την στιγμή, με στόχο να γίνει ένα από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη.
«Ξεκινάμε δραστηριοποίηση στον τομέα των logistics, έχουμε δυο μεγάλες αποθήκες στο Θριάσιο», συμπλήρωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπογραμμίζοντας ότι, τα επόμενα 15 χρόνια, η εταιρεία θα προχωρήσει σε στοχευμένες επενδύσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ.
Τέλος, ο κ. Τσαλίδης ανέφερε ότι με την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε η μεγαλύτερη καθετοποιημένη σιδηροδρομική εταιρεία στα Βαλκάνια και ότι, το 2019, μετέφερε 20 εκατ. επιβάτες και 1,4 εκατ. τόνους αγαθών.
Βάσω Βεγιάζη (metaforespress.gr)