Εξαγγέλλεται ξανά και ξανά. Η νέα γραμμή Αθήνα – Λάρισα- Θεσσαλονίκη, την οποία τα λευκά βέλη των Ιταλών θα διέτρεχαν σε 3 ώρες και 15 λεπτά, θα έπρεπε να λειτουργεί εδώ και χρόνια.
Κάθε κυβέρνηση την ανακοινώνει ως περίπου έτοιμη, αλλά οι νέοι συρμοί δεν λένε να κάνουν την εμφάνισή τους καθώς η αβελτηρία του δημοσίου είναι παροιμιώδης και δεν μπορεί να εγγυηθεί μια ασφαλή διαδρομή στις ράγες.
Από την άλλη πλευρά οι Ιταλοί επενδυτές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν φαίνεται να είναι και τόσο ιδιώτες στην πράξη, καθώς, ως κρατικός σιδηρόδρομος της γειτονικής χώρας μετέφερε εδώ όλες τις σχετικές παθογένειες έστω και σε άλλο επίπεδο.
Η εγκατάλειψη των επιβατών στα χιόνια μετά το πρόσφατο ατύχημα στη Λιβαδειά, ήταν αποκαλυπτική.
Παρόλα αυτά οι εξαγγελίες συνεχίζονται, με την υπόσχεση ότι θα έχουμε ευχάριστα νέα για το τρένο αλλά από του …χρόνου.
Πρόσφατα ο επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, σε συνάντηση με δημοσιογράφους διαβεβαίωνε ότι από τις αρχές του 2023, το σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μπορεί να εκτελείται σε 3 ώρες και 15 λεπτά.
Αυτό θα συμβεί καθώς, όπως είπε, στο τέλος της φετινής χρονιάς προβλέπεται η ολοκλήρωση του αιώνιου έργου της 717 εργολαβίας, η οποία περιλαμβάνει ανάταξη της σηματοδότησης κατά μήκους της κεντρικής αρτηρίας της χώρας.
Το καταγράφουμε έστω και αν δεν το πιστεύουμε ότι θα συμβεί.
Πως άλλωστε να πάρουμε στα σοβαρά έναν κρατικό αξιωματούχο της ΕΡΓΟΣΕ όταν γνωρίζουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία μιλάει πάντα με το έργο της;
Αν επέλεγαν την σιωπή θα έδειχναν τουλάχιστον πιο σοβαροί.
Κώστας Τόλης thessaliaeconomy.gr