«Η ανταπόκριση των πολιτών αυξάνεται ραγδαία, τα αιτήματά τους επιλύονται το συντομότερο δυνατό, οι δημοτικές υπηρεσίες διευθετούν καλύτερα τα θέματα που αφορούν στον τομέα τους και όλα μαρτυρούν ότι η δημιουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής «novoville», στον Δήμο Λαρισαίων, ήταν ανάγκη…», δηλώνει ο αντιδήμαρχος Καθημερινότητας κ. Γιάννης Αλεξούλης, σχετικά με τη λειτουργία της γνωστής πλέον εφαρμογής, στους περισσότερους Λαρισαίους, όπου απευθύνονται για να καταθέσουν τα αιτήματά τους.
Για το δέντρο στο πεζοδρόμιο που χρειάζεται κλάδεμα, το σπασμένο πλακάκι στην πλατεία και τη λάμπα δημοτικού φωτισμού που κάηκε, μέχρι και προτάσεις για την ανάπλαση κοινόχρηστων χώρων της πόλης καταθέτουν οι Λαρισαίοι στο «novoville» και λαμβάνουν απαντήσεις για την εξέλιξή τους.
Συνολικά σε ένα χρόνο λειτουργίας κατατέθηκαν στη «novoville» 14.427 αιτήματα πολιτών με τα περισσότερα να αφορούν τον φωτισμό και το πράσινο.
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες έφτασαν τις 7.328.
Λ.Ε. kosmoslarissa.gr (με πληροφορίες από Ελευθερία)