Σε συμφωνία ως προς την καταβολή της αποζημίωσης των επιβατών που υπέστησαν ταλαιπωρία κατά τη διάρκεια της τελευταίας κακοκαιρίας «Ελπίδα», έχουν έρθει το υπουργείο Υποδομών - Μεταφορών και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς έχουν διευθετηθεί και οι τελικές λεπτομέρειες.
Πιο συγκεκριμένα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να δώσει τρεις εναλλακτικές στους δικαιούχους της αποζημίωσης των 1.000 ευρώ. Η πρώτη αφορά την καταβολή του συνολικού ποσού των 1.000 ευρώ με τη μορφή χρημάτων. Η δεύτερη εναλλακτική δίνει τη δυνατότητα ο δικαιούχος να λάβει 500 ευρώ με τη μορφή χρημάτων και άλλα 550 ευρώ με τη μορφή voucher για χρήση στα προϊόντα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εναλλακτικά οι δικαιούχοι μπορούν επίσης να επιλέξουν τη λύση του voucher, το οποίο θα είναι αξίας 1.150 ευρώ αντί των 1.000 ευρώ σε μετρητά. Πληροφορίες αναφέρουν ότι πέραν του γεγονότος ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ήθελε να κατευθύνει τους δικαιούχους στη λύση των προϊόντων της μέσω των voucher, η εναλλακτική αυτή ενδέχεται να επιλεγεί από συστηματικούς χρήστες του σιδηροδρόμου. Οι δικαιούχοι και για τις τρεις εναλλακτικές μεθόδους αποζημίωσης θα μπορούν να υποβάλουν τη σχετική αίτηση σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, με παρόμοια διαδικασία με αυτήν που ακολουθήθηκε από την «Αττική Οδό».
Υπενθυμίζεται ότι η αποζημίωση των 1.000 ευρώ για τους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που παρέμειναν εγκλωβισμένοι για πάνω από δέκα ώρες στην Οινόη, ήταν πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών. Σε αυτό το πλαίσιο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφώνησε να καταβάλει 1.000 ευρώ σε κάθε έναν από τους επιβάτες των αμαξοστοιχιών 885 Καλαμπάκα - Αθήνα, I/C 54 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη), I/C 55 (Θεσσαλονίκη - Αθήνα), I/C 56 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη) και I/C 57 (Θεσσαλονίκη - Αθήνα). Υπολογίζεται ότι οι δικαιούχοι είναι περίπου 670 άτομα.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr