Στο πλαίσιο της διάχυσης των αποτελεσμάτων της 5ης μαθησιακής κινητικότητας προσωπικού, του εγκεκριμένου από το Ι.Κ.Υ. σχεδίου του προγράμματος Erasmus+, με τίτλο «Καθοδηγώντας και εμπνέοντας τους εκπαιδευτικούς να κάνουν τη διαφορά» και κωδικό KA12022-1-EL01-KA122-SCH-000076744, το οποίο υλοποιεί η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 30 Ιανουαρίου, ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση των μελών του προσωπικού της Διεύθυνσης.
Χαιρετίζοντας την ανωτέρω δράση, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Αικατερίνη Καραγιώργου, αναφέρθηκε στο θετικό αποτύπωμα, το οποίο αφήνει η συμμετοχή στο πρόγραμμα Erasmus+ στους συμμετέχοντες και στις συμμετέχουσες, αλλά και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους που αυτή συνεπάγεται, αναβαθμίζοντας παράλληλα και την ποιότητα του παρεχόμενου έργου.
Ακολούθως, ο κ. Δημήτριος Κολοκοτρώνης, Προϊστάμενος του Τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, ο κ. Νικόλαος Αλεξούλης, η κ. Ζωή Μούσιου και η κ. Γεωργία Παπαγιαννοπούλου, ανέλυσαν τις βασικές θεματικές και τις έννοιες που περιελάβανε το σεμινάριο με θέμα: “Effective School Leadership: Leaders as Learners”, το οποίο υλοποιήθηκε στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας από τον φορέα Europass Teachers Academy – Dublin.
Συγκεκριμένα, προσδιορίστηκαν κρίσιμες πτυχές της ηγεσίας στο χώρο της εργασίας και ιδιαίτερα της εκπαίδευσης, αλλά και οι αποτελεσματικοί τρόποι συμβουλευτικής και καθοδήγησης. Δόθηκαν, ακόμη, παραδείγματα οργανωτικών ικανοτήτων που είναι χρήσιμα κατά την άσκηση της διοίκησης, ενώ παρουσιάστηκαν οι κανόνες εποικοδομητικής ανατροφοδότησης και βελτίωσης ενός οργανισμού, ώστε να είναι σε θέση να ηγηθεί αποτελεσματικά.
Της παρουσίασης ακολούθησε συζήτηση, κατά την οποία οι συμμετέχοντες/ουσες μοιράστηκαν τα προσωπικά βιώματα και οφέλη, τα οποία αποκόμισαν από τη κινητικότητα στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.
Διανεμήθηκε, επίσης, σχετικό επιμορφωτικό υλικό στα μέλη του προσωπικού, για περαιτέρω πληροφόρηση.