Στην έκθεση Philoxenia 2024 συμμετείχε η Alpha Marketing Greece.
Στο σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρονται τα εξής:
Άλλη μια συμμετοχή μας στη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της χώρας μας ολοκληρώθηκε με πολύ χαρά και ευχαρίστηση.
Σκόπιμα δεν χρησιμοποιούμε την έννοια της επιτυχημένης συμμετοχής μια και αυτή έχει να κάνει με τους στόχους και όπως είναι γνωστό η επιτυχία ή αποτυχία μιας προωθητικής ενέργειας αποτιμάται πολύ αργότερα. Οι ενδείξεις πάντως οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ήταν η πιο αποτελεσματική συμμετοχή μας έως τώρα.
Είχαμε την χαρά και την τιμή να επιμεληθούμε εκτός από τη δική μας συμμετοχή, τη συμμετοχή και του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού του ΑΠΘ, καθώς και τη διοργάνωση της ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, από την άποψη της συμμετοχής και προσέλευσης κοινού, στον χώρο εκδηλώσεων του Περιπτέρου 13.
Ιδιαίτερα τιμητική ήταν και η πρόσκληση του Τάσου Γούσιου να θέσει το πλαίσιο σε μια συζήτηση με την Αργυρή Κατωπόδη, Οργανωτική Συντονίστρια του Τομέα Τουρισμού της ΝΔ, στην εισαγωγική ενότητα της ημερίδας που διοργάνωσε η Γραμματεία Παραγωγικών Φορέων & Επιχειρηματικότητας της ΝΔ και που είχε ως θέμα «Η φιλοξενία ως ευκαιρία και επιλογή βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης».
Στη διάρκεια του τριημέρου έγιναν συναντήσεις με Φορείς και Επιχειρήσεις από την Ελλάδα και με επιλεγμένους Hosted Buyers που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της Alpha Marketing Greece και του στρατηγικού συνεργάτη Proton Aviation του Κώστα Κρυστάλλη.
Δεν έλειψαν και οι επισκέψεις φίλων και συνεργατών, μια και η Έκθεση αποτελεί διαχρονικά σημείο συνάντησης για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την πορεία του κλάδου και τις προοπτικές της νέας χρονιάς.
Η συμμετοχή είχε και τις ευχάριστες στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης τόσο μέσα στο χώρο της Έκθεσης, όσο και εκτός, όπως το πάρτυ – θεσμός στο GRAND HOTEL που φέτος γιόρταζε και τα 20 χρόνια λειτουργίας του.
Το ισοζύγιο της συμμετοχής είναι σαφώς θετικό με ευχάριστες αναμνήσεις που ενισχύουν ή δημιουργούν νέες σχέσεις εμπιστοσύνης.