Ώρες αγωνίας χθες το απόγευμα για ηλικιωμένο που έπεσε λιπόθυμος στο παζάρι και τραυματίστηκε στη συνέχεια στο κεφάλι, καθώς υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση από το ΕΚΑB για την παραλαβή του... Η περιπέτειά του αυτή ανέδειξε αφενός μεν τη δυσλειτουργία του ΕΚΑΒ αφού πολίτες έπαιρναν τηλέφωνο και δεν απαντούσε κανείς στο τηλεφωνικό κέντρο, αφετέρου την έλλειψη οργάνωσης στο παζάρι, αφού όπως ανέφερε ο πρόεδρος των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ κ. Γούλας δεν υπάρχει χώρος για την παραλαβή ασθενούς, στο χώρο του παζαριού..
Ο κ. Γούλας ανέφερε ακόμη ότι υπάρχει σημαντική έλλειψη προσωπικού στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ, και  και για αυτό δεν απαντούσε κανείς, ωστόσο δεν παρέλειψε να επιρρίψει ευθύνες και στη δημοτική αρχή ως διοργανώτρια του παζαριού, για την έλλειψη χώρου περίθαλψης σε μία πανήγυρη όπου καθημερινά συρρέουν χιλιάδες πολίτες...
Μιλώντας στο “Μαγκαζίνο της Θeσσαλίας” η κ. Βανέσα Σιώμου, περιέγραψε το περιστατικό με τον ηλικιωμένο που βρισκόταν πεσμένος σε λίμνη αίματος και την ίδια αλλά και έναν καταστηματάρχη να προσπαθούν να καλέσουν το ΕΚΑΒ και να μην απαντά κανείς.. Σύμφωνα με την ίδια η καθυστέρηση ήταν γύρω στα 40 λεπτά για έναν χώρο, όπως το παζάρι που γειτνιάζει με τη βάση του ΕΚΑB που είναι το Πανεπιστημιακό...
Από την πλευρά του ο κ. Γούλας, επισήμανε ότι από τη στιγμή που δέχθηκε την κλήση το διαθέσιμο ασθενοφόρο που βρισκόταν στο παλιό νοσοκομείο έκανε 15 λεπτά για να φτάσει στον τόπο του συμβάντος, όπου αδυνατούσε να τον προσεγγίσει, ενώ δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος να τους υποδείξει που ήταν ο τραυματίας, σε ποιό διάδρομο και έτσι χάθηκε και άλλος πολύτιμος χρόνος...
thessaliatv.gr