Τρεις υποτροφίες συνολικού ύψους €21.000 απένειμε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου σε νεοεισαχθέντες στα Τμήματα Πολιτικών Μηχανικών φοιτητές από τους νομούς Λάρισας, Μαγνησίας και Πιερίας.
Οι υπότροφοι της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, οι οποίοι συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στα ανωτέρω τμήματα, ανά Περιφερειακή Ενότητα είναι:
- Αλεξόπουλος Γεώργιος, Ν. Λάρισας: Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
- Μπεσλεμέ Ελευθερία, Ν. Πιερίας: Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
- Χρονοπούλου Μαρία, Ν. Μαγνησίας: Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Οι υποτροφίες της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου αποτελούν μια νέα πρωτοβουλία βιώσιμης ανάπτυξης για την ενίσχυση του κοινωνικού αποτυπώματος της εταιρείας κι εντάσσονται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Ο θεσμός των υποτροφιών σε νέους φοιτητές και φοιτήτριες που θεσπίστηκε φέτος από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, επιβραβεύει την επιτυχημένη προσπάθεια των μαθητών να εισαχθούν σε πανεπιστημιακά τμήματα τεχνικής κατεύθυνσης, ιδιαίτερα μάλιστα σε μια χρονιά αυξημένων δυσκολιών εξαιτίας της πανδημίας.
Οι νέοι υπότροφοι επισκέφθηκαν με τις οικογένειές τους τις εγκαταστάσεις της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ξεναγήθηκαν στο Κέντρο Διαχείρισης Αυτοκινητόδρομου και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του, καθώς και για το Έργο από την περίοδο κατασκευής έως την ολοκλήρωσή του το 2017.
Κατά τη σύντομη ομιλία τους, ο Γενικός Διευθυντής κ. Δημήτριος Γκατσώνης και ο Τεχνικός Διευθυντής κ. Κώστας Καλογήρου της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου απευθυνόμενοι στους φοιτητές, τους συνεχάρησαν για την επιτυχία τους και τους ευχήθηκαν καλή πρόοδο και συνέχιση των επιτυχιών τους στο μέλλον, σε έναν εξαιρετικά ενδιαφέροντα κλάδο που διαρκώς εξελίσσεται.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα στήριξης της εκπαίδευσης στις τοπικές κοινωνίες που με δράσεις και χορηγίες, όπως επί παραδείγματι η εκπαίδευση σε θέματα οδικής ασφάλειας και η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού των σχολείων, συμβάλουν στην αναβάθμιση και διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.