Διακόπηκαν από το περασμένο Σάββατο και μέχρι 30 Νοεμβρίου τα δρομολόγια του σιδηροδρόμου Λάρισας-Βόλου και αντίστροφα, χωρίς μάλιστα να ισχύσει το μειωμένο ποσοστό επιβατών, όπως ισχύει στα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, λόγω κορωνοϊού.
Η διακοπή αυτή προκαλεί ταλαιπωρία των δεκάδων επιβατών που χρησιμοποιούν καθημερινά τον σιδηρόδρομο, για να μεταβούν στις εργασίες τους, τόσο στον Βόλο όσο και στη Λάρισα, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ επιδοτείται για την καραντίνα, αποφάσισε να μην πραγματοποιούνται ούτε μειωμένα τα δρομολόγια στην εν λόγω σιδηροδρομική γραμμή.
Μόνη λύση για τους εργαζόμενους τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ…
Σχετική καταγγελία έκανε χθες στη «Θ» ο αναπληρωτής γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Βόλου και μέλος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Δημήτρης Νικολάου.
Ο κ. Νικολάου τόνισε ότι όπως και στην πρώτη καραντίνα, τον περασμένο Μάρτιο, έτσι και τώρα, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαξιώνει σιδηροδρομικά τη Μαγνησία και συγχρόνως βάζει σε ομηρία τους επιβάτες.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορούσε να έχει δύο δρομολόγια την ημέρα, ένα το πρωί και ένα το απόγευμα, ώστε να εξυπηρετούνται οι επιβάτες, που μετακινούνται μεταξύ Βόλου και Λάρισας.
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν το έκανε, κάτι που δεν είναι μόνο απαράδεκτο και αυταρχικό, αλλά και μεροληπτικό, διότι όλο τον χρόνο επιδοτείται με 2 εκ. ευρώ η εν λόγω γραμμή.
Συγχρόνως τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο ενώ η κίνηση είχε μείωση 60-65%, παίρνει 8 εκ. ευρώ. Είναι απαράδεκτο το να μην γίνονται δρομολόγια, ενώ η γραμμή επιδοτείται με τόσα χρήματα».
Ο κ. Νικολάου άφησε αιχμές και για την διοίκηση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, καθώς δεν αντέδρασε στην διακοπή των δρομολογίων Βόλου-Λάρισας.
e-thessalia.gr