Σε λειτουργία βρίσκεται η πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων για την υποβολή αιτήσεων και υπεύθυνων δηλώσεων για άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου για τραπεζοκαθίσματα έτους 2021 καθώς και αίτηση μείωσης τέλους κοινόχρηστου χώρου για το 2021.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα ανοίξει η πλατφόρμα και θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες για την υποβολή των αιτήσεων από επαγγελματίες και επιχειρήσεις για τις απαλλαγές από δημοτικά τέλη, στο πλαίσιο της πρόσφατης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου για τραπεζοκαθίσματα έτους 2021 (ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ – ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ)
Οι ενδιαφερόμενοι άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου για τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων έτους 2021, καθώς και πρόσθετου κοινόχρηστου χώρου ατελώς έως τις 31/10/2021 (αρ. 60 του Ν. 4795/17-4-21), θα πρέπει να υποβάλλουν την αίτηση μέσα από τη ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://bit.ly/2zUQ1rH_ΔΗΜΟΣΛΑΡΙΣΑΙΩΝ-ΗλεκτρονικέςΥπηρεσίες
(Κατηγορία Αιτήσεων: Τμήμα Εσόδων –Υποκατηγορία Αιτήσεων: Τμήμα Εσόδων-ΚΧ τραπεζοκαθισμάτων).
Αίτηση μείωσης τέλους κοινόχρηστου χώρου για τραπεζοκαθίσματα έτους 2021
Όσοι δεν επιθυμούν ή δε δικαιούνται πρόσθετο κοινόχρηστο χώρο για τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μείωσης του τέλους κοινόχρηστου χώρου έτους 2021 (αρ. 65 του Ν. 4688/20) μέσα από τη ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://bit.ly/2zUQ1rH_ΔΗΜΟΣΛΑΡΙΣΑΙΩΝ-ΗλεκτρονικέςΥπηρεσίες
(Κατηγορία Αιτήσεων: Τμήμα Εσόδων –Υποκατηγορία Αιτήσεων: Τμήμα Εσόδων-ΚΧ τραπεζοκαθισμάτων-Μείωση τέλους)
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανά κατηγορία αίτησης καθώς και οδηγίες συμπλήρωσης και υποβολής των αιτήσεων αναφέρονται στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων.
Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησης, θα γίνει έλεγχος από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Λαρισαίων.
Σε περίπτωση έγκρισής της, η τακτοποίηση της οφειλής θα γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό GR57 0172 6060 0056 0600 4883 211 της Τράπεζας Πειραιώς, στην οποία υποχρεωτικά θα αναγράφονται Ονοματεπώνυμο – ΑΦΜ – αιτιολογία κατάθεσης.
Η απόδειξη της τραπεζικής κατάθεσης (καταθετήριο), μπορεί να επισυνάπτεται και ηλεκτρονικά στη Ψηφιακή Πλατφόρμας του Δήμου Λαρισαίων (https://bit.ly/2zUQ1rH_ΔΗΜΟΣΛΑΡΙΣΑΙΩΝ-ΗλεκτρονικέςΥπηρεσίες).
Στη συνέχεια, η υπηρεσία θα «ανεβάζει» στην πλατφόρμα, στα «Παραδοτέα Έντυπα», την άδεια που αιτείται ο ενδιαφερόμενος δημότης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εσόδων τηλ: 2413 500 313.