Εγκρίθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου η κυκλοφοριακή μελέτη που προβλέπει τη μετατροπή των περισσότερων δρόμων του κέντρου σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας, όπου θα κινούνται τα οχήματα με χαμηλές ταχύτητες. 

Η μελέτη παρουσιάστηκε από τον συγκοινωνιολόγο Χ. Ριζομυλιώτη και σύμφωνα με αυτή αφορά την κεντρική περιοχή της πόλης που περιβάλλεται από τις οδούς Ηρώων Πολυτεχνείου, Λαγού, Τάκη Τσόγκα (πρώην Καλλιθέας), Γεωργιάδου και Αεροδρομίου καθώς και στην περιοχή του Σταθμού του ΟΣΕ η οποία περιβάλλεται από τις οδούς Φαρσάλων, Ηρώων Πολυτεχνείου, Βόλου, Σαπφούς, Παλαιολόγου και Πτολεμαίου. Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή στόχων των παρεμβάσεων είναι να αποτραπεί η είσοδος οχημάτων στο κέντρο της πόλης και να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των πολιτών.

Ο νέος σχεδιασμός  μετατρέπει το 80% οδών του Κέντρου της Λάρισας, σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, σε δρόμους που αναβιώνουν τις γειτονιές, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε χθες ενώ παράλληλα ανακατασκευάζονται 7 χλμ. κύριων οδών. 

Όπως διευκρινίστηκε αρμοδίως «σε περιοχές κατοικίας που έχουν χαρακτηρισθεί και σημανθεί ως περιοχές ήπιας κυκλοφορίας εφαρμόζονται οι εξής ειδικοί κανόνες:

 Οι πεζοί μπορούν να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα σε όλο το πλάτος του. Τα παιχνίδια επιτρέπονται. Οι οδηγοί πρέπει να προχωρούν με πολύ χαμηλή ταχύτητα, η οποία σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 20 χιλιόμετρα την ώρα»...

Λ.Ε.