Η στήριξη της τοπικής αγοράς είναι ο πρωταρχικός στόχος που θέτει η νέα διοίκηση του Επιμελητηρίου Λάρισας και ο πρόεδρος κ. Σωτήρης Γιαννακόπουλος. Πρόκειται για μια καμπάνια που ξεκινά μέσα στις γιορτές και θα συνεχιστεί σε όλη τη διάρκεια του χρόνου για να ευαισθητοποιηθεί το καταναλωτικό κοινό στηρίζοντας τις τοπικές επιχειρήσεις. Όπως ανέφερε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ο νέος πρόεδρος «είναι πολύ σημαντικό καθώς διανύουμε την εορταστική περίοδο οι καταναλωτές να δώσουν έμφαση στην προτίμηση των τοπικών επιχειρήσεων για τις ενδυματολογικές τους αγορές και για το γιορτινό τους τραπέζι να προτιμήσουν τοπικά προϊόντα από ελληνικές επιχειρήσεις. Είναι ζωτικής σημασίας οι οικονομικοί μας πόροι να μείνουν στην Ελλάδα και να μοχλευθούν στην τοπική αγορά.
Έχουμε πέντε μεγάλες πόλεις στο νομό μας: Λάρισα, Ελασσόνα, Φάρσαλα, Αγιά και Τύρναβο, τις οποίες πρέπει να στηρίξουμε και να προτιμήσουμε.
Η καμπάνια μας ξεκινά και θα διαρκέσει καθ’ όλη την περίοδο των εορτών ωστόσο έχουμε προγραμματίσει τη συνέχισή της με μεγαλύτερη ένταση για ολόκληρο το χρόνο ώστε να ευαισθητοποιήσουμε το καταναλωτικό κοινό να στηρίζει τοπικά.
Καλά Χριστούγεννα, Καλή Χρονιά με υγεία, επιχειρηματικές προκλήσεις και ευημερία».