Σε ανακοίνωση των αιρετών μελών του ΠΥΣΔΕ Λάρισας, εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών Λάρισας, αναφέρονται τα εξής:
Στην σημερινή του συνεδρίαση το ΠΥΣΔΕ Λάρισας ασχολήθηκε με τον προσδιορισμό κενών για αποσπάσεις σε γενική παιδεία και Ειδική Αγωγή για το ερχόμενο σχολικό έτος.
Ο υπολογισμός αυτός έγινε με βάση τους πίνακες που προέκυψαν ύστερα από τις φετινές μεταθέσεις. Η στάση μας ήταν ανάλογη με τους πίνακες Α για μετάθεση και καταψηφίσαμε αφού δεν λαμβάνονται υπ’όψιν οι θέσεις του κλάδου και οι ανάγκες της εκπαίδευσης καταθέτοντας την παρακάτω δήλωση:
Η διαδικασία σύνταξης των πινάκων είναι αποτέλεσμα ενός βαθιά αντιπαιδαγωγικού τρόπου υπολογισμού, αφού η εγκύκλιος για τα οργανικά κενά και πλεονάσματα του Υπουργείου Παιδείας για το σχ. έτος 2020-2021 είναι ευθυγραμμισμένη σε ακόμη πιο προχωρημένο βαθμό με την εφαρμογή των οδηγιών του ΟΟΣΑ στην εκπαίδευση.
Έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις πάγιες θέσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για τον μέγιστο αριθμό μαθητών στα τμήματα της γενικής παιδείας, των κατευθύνσεων ,των τομέων και των εργαστηρίων στα ΕΠΑΛ, της αύξησης του ωραρίου κλπ
Αυτός ο τρόπος υπολογισμού θα έχει ως αποτέλεσμα την απόρριψη χιλιάδων αιτήσεων απόσπασης οδηγώντας ξανά σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειες τους για χρόνια. Περιττό να αναφέρουμε για μια ακόμη φορά ότι τα κενά για απόσπαση που θα σταλούν από το συμβούλιο θα περάσουν από τον 2ο κόφτη της ΠΔΕ και τον 3ο κόφτη του ΥΠΕΠΘ.
Τα κενά που στάλθηκαν στην ΠΔΕ για απόσπαση ανά κλάδο και ειδικότητα έχουν ως εξής
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ |
|
|
Σχολικό έτος 2020-2021 |
|
|
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
KENΑ |
ΠΕ02.00 |
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ |
-39 |
ΠΕ03.00 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ |
-26 |
ΠΕ04.01 |
ΦΥΣΙΚΟΙ |
-13 |
ΠΕ04.02 |
ΧΗΜΙΚΟΙ |
-13 |
ΠΕ04.04 |
ΒΙΟΛΟΓΟΙ |
-13 |
ΠΕ04.05 |
ΓΕΩΛΟΓΟΙ |
-1 |
ΠΕ06.00 |
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |
-1 |
ΠΕ78 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
-4 |
ΠΕ79.01/ΤΕ16 |
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ |
-2 |
ΠΕ85 |
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ |
-1 |
ΠΕ87.01 |
ΙΑΤΡΙΚΗΣ |
-2 |
ΠΕ87.03 |
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ |
-1 |
ΠΕ87.08 |
ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ |
-1 |
ΠΕ87.09 |
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ |
-1 |
ΠΕ88.01 |
ΓΕΩΠΟΝΟΙ |
-2 |
ΠΕ88.02 |
ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
-1 |
ΠΕ88.05 |
ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
-1 |
ΤΕ01.19 |
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ |
-2 |
ΤΕ01.25 |
ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ |
-1 |
ΔΕ02.01 |
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ |
-1 |
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ |
|
|
Σχολικό έτος 2020-2021 |
|
|
ΣΜΕΑΕ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
KENΑ |
ΠΕ01.00 |
ΘΕΟΛΟΓΟΙ |
-1 |
ΠΕ03.00 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ |
-7 |
ΠΕ04.01 |
ΦΥΣΙΚΟΙ |
-1 |
ΠΕ04.02 |
ΧΗΜΙΚΟΙ |
-1 |
ΠΕ08.00 |
ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ |
-1 |
ΠΕ80 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
-1 |
ΠΕ88.01 |
ΓΕΩΠΟΝΟΙ |
-1 |
ΠΕ89.01 |
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ |
-1 |
Σε ότι αφορά την διαδικασία τοποθετήσεων σε οργανικά κενά το ΠΥΣΔΕ στην αυριανή του συνεδρίαση θα ασχοληθεί με την τοποθέτηση των οργανικά υπεράριθμων σε σχολεία της ομάδας τους ή της όμορης.
Θα ακολουθήσει διαδικασία ενστάσεων και στην συνέχεια ο αναμορφωμένος πίνακας με τα εναπομείναντα οργανικά κενά θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης και θα δοθεί η δυνατότητα να διεκδικήσουν αυτές τις οργανικές θέσεις συγκρινόμενοι μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης α. οι υπεράριθμοι που δεν κατέστη δυνατό στην πρώτη φάση να πάρουν οργανικό κενό β. οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ γ. οι μετατιθέμενοι εκπαιδευτικοί.
Εδώ εμπίπτει και η κατηγορία των νεοδιόριστων αλλά αυτό την τελευταία δεκαετία έχει καταντήσει ανέκδοτο.
Κοντελές Δημήτρης
Τακτικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Λάρισας
Ρεμπάπης Παναγιώτης
Αναπληρωματικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Λάρισας