Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η καταγγελία του Εργατικού Κέντρου Λάρισας πως «η ΔΕΥΑΛ διέκοψε την παροχή νερού σε σπίτι όπου ζει ηλικιωμένη γυναίκα, χήρα, συνταξιούχος και η οποία αδυνατούσε να πληρώσει το λογαριασμό της, αφού με τη μικρή σύνταξή της συντηρεί και τον άνεργο γιό της».
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Διευθύντρια της Οικονομικής Υπηρεσίας της ΔΕΥΑΛ κ. Ζαϊρα Γκουβατζή διευκρινίζεται πως «η οικογένεια η οποία ζει στην οδό Δομενίκου στους Αμπελόκηπους δεν έχει ενταχθεί στο κοινωνικό τιμολόγιο που εφαρμόζεται για τους δημότες οι οποίοι ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες όπως άνεργοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, νέοι επαγγελματίες, πολύτεκνοι κ.α.».
Οι δημότες οι οποίοι ανήκουν στις παραπάνω ομάδες οφείλουν να ενημερώσουν την υπηρεσία για την οικονομική τους κατάσταση προκειμένου να απολαμβάνουν τις μικρότερες χρεώσεις που προβλέπονται.
Ακόμη, όμως και να μην ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, η ΔΕΥΑΛ, σημείωσε η κ. Κουβατζή, «προχωρά σε ρυθμίσεις χρεών και διακανονισμό». Σύμφωνα με τα στοιχεία της καταγγελίας που εξετάζονται, «η οικογένεια είχε απλήρωτους λογαριασμούς από τα τέλη του 2014 ή τις αρχές του 2015 και παρά τις ειδοποιήσεις της Επιχείρησης ότι θα προχωρήσουν σε διακοπή της παροχής, καμία ενέργεια είτε ένταξης στο κοινωνικό τιμολόγιο, είτε ρύθμιση χρεών δεν έγινε, πιθανόν από άγνοια».
Μέχρι στιγμής στο κοινωνικό τιμολόγιο που εφαρμόζει η ΔΕΥΑΛ έχουν ενταχθεί 2.500 οικογένειες δημοτών που αδυνατούν οικονομικά να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
Όσο για το θέμα της συγκεκριμένης οικογένειας για την οποία έγινε η καταγγελία, η Δημοτική Επιχείρηση θα εξετάσει την περίπτωση.
Το ΕΚΝΛ ζητά από την ΔΕΥΑΛ, την άμεση επανασύνδεση της παροχής του νερού στην ηλικιωμένη συνταξιούχο και να μην γίνεται καμία διακοπή σε λαϊκό σπίτι (άνεργοι, απλήρωτοι, χαμηλόμισθοι, χαμηλοσυνταξιούχοι) που αδυνατούν για οικονομικούς λόγους να πληρώσουν το λογαριασμό.
Ert.gr