Μαθητές δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της Λάρισας, καθώς και εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολείων του νομού Λάρισας, συμμετείχαν σε πρόγραμμα με θέμα τη διατροφή, που πραγματοποιήθηκε χθες, στον «Μύλο του Παππά», με εκπαιδευτικό υλικό της WWF.
Στόχος ήταν να μάθουν τα παιδιά για τη σωστή διατροφή και αντίστοιχα οι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν αυτές τις γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να διδάξουν τους μαθητές σε αντίστοιχα προγράμματα για τη διατροφή στα σχολεία τους.
Οι μαθητές που συμμετείχαν ήταν από τα εξής σχολεία: 31ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, Σχολή Καραβάνα, Δημοτικό Σχολείο Τερψιθέας, 38ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, 16ο Νηπιαγωγείο Λάρισας, 3ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, 12ο Νηπιαγωγείο Λάρισας και Νηπιαγωγείο «Λητώ».
Το επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς πραγματοποιήθηκε απογευματινές ώρες και στη διάρκειά του παρουσιάστηκαν οι εξής εισηγήσεις:
«Η διατροφή ως τόπος συνάντησης του πολιτισμού, του περιβάλλοντος και της υγείας μέσα σε ένα πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων» από την κ. Κων/να Χατζημίχου, υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ν. Λάρισας, «Εντάσσοντας τα βιολογικά προϊόντα στην εκπαίδευση», από τον κ. Ανδρέα Γκανάτσιο, υπεύθυνο του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κισσάβου – Ελασσόνας και «Ό,τι είναι καλό για την υγεία σου είναι καλό και για τον πλανήτη» από την κ. Ελένη Σβορώνου υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του WWF Eλλάς.
Το εν λόγω πρόγραμμα, με θέμα «Υγιή παιδιά – Υγιής πλανήτης», οργάνωσαν η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, σε συνεργασία με τον Δήμο Λαρισαίων – Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών, το WWF Eλλάς και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κισσάβου – Ελασσόνας, ενώ είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας.
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.