«Είναι περισσότερο επιτακτική από ποτέ η ανάγκη να ομονοήσουμε κάποια στιγμή όλες οι πολιτικές δυνάμεις  και να δηλώσουμε ξεκάθαρα πως θα σχεδιάσουμε και θα εφαρμόσουμε, ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα μένει σταθερό, για να υπηρετεί τον εκπαιδευτικό προσανατολισμό της χώρας, ώστε η νέα γενιά να μην βγαίνει από τα σχολεία μας στηριζόμενη σε μύθους κ αντιλήψεις που ναρκοθετούν την πορεία της πατρίδας μας», με αυτά τα λόγια ξεκίνησε την ομιλία του στην συνεδρίαση της ολομέλειας της Βουλής, στο Σχέδιο Νόμου “Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες  διατάξεις”, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας.
Ο Λαρισαίος πολιτικός χαρακτήρισε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο “σκούπα”, αναδεικνύοντας συγχρόνως “ότι η διαδικασία του επείγοντος που εισήχθη στη Βουλή, δείχνει το πώς αντιλαμβάνονται οι Κυβερνώντες τη διακυβέρνηση της χώρας”.
Ο κ. Κέλλας τοποθετήθηκε λεπτομερώς σε άρθρα του νομοσχεδίου που αφορούν την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, - την οποία μάλιστα χαρακτήρισε  αυτονόητη υποχρέωση της πολιτείας απέναντι στους μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στις οικογένειές τους -, αλλά και για μια ακόμη φόρα, στην ανάγκη ελεύθερων μετεγγραφών για τους πολύτεκνους.
 Ειδική Αγωγή
«Γιατι στο άρθρο 11 τροποποιείτε προς το χειρότερο σχετικές διατάξεις των νόμων 3699/2008 και 4186/2013 που αφορούν τον αριθμό  παιδιών με αναπηρία που φοιτούν σε μια τάξη, εισάγοντας περισσότερη γραφειοκρατία;
Γιατι ενώ ήταν θεσμοθετημένη μια ολοκληρωμένη διαδικασία για την πιστοποίηση της γραφής Braille, δεν τη προχωρήσατε μαζί με τον ΕΟΠΠΕΠ;
Γιατι προωθείτε  την είσοδο του ιδιώτη στα δημόσια σχολεία, επεκτείνοντας τον θεσμό και στις ΣΜΕΑΕ κλείνοντας μάλιστα το μάτι στην μαύρη εργασία;
Βάζετε σε κίνδυνο το εργασιακό μέλλον των αναπληρωτών νοσηλευτών ΠΕ25 και ειδικών βοηθών ΔΕ1 – ΕΒΠ και αναγκάζετε φτωχές ελληνικές  οικογένειες να πληρώνουν ιδιώτες για το παιδί τους.
Δημιουργείτε έντονες αντιδράσεις και θέματα λειτουργίας ολόκληρων τάξεων στα ειδικά  σχολεία, στα ειδικά επαγγελματικά Γυμνάσια – Λύκεια, όπως και στα ΕΕΕΕΚ, εισάγοντας τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
Το μονό που κάνετε είναι να προτάσσετε το δημοσιονομικό, από το παιδαγωγικό συμφέρον κύριε Υπουργέ», ήταν κάποιες από τις αναφορές του Λαρισαίου βουλευτή.
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ
«Τέλος, θέλω να επανέλθω στο θέμα των μετεγγραφών πολύτεκνων φοιτητών ή τέκνων πολύτεκνων, γιατί πιστεύω και νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε όλοι, ότι αποτελεί ένα θέμα υψίστης εθνικής σημασίας.
Γιατί στο νομοσχέδιο  που συζητούμε δεν μπορούμε να νομοθετήσουμε και το πάγιο αίτημά που αφορά τις μεταγραφές φοιτητών; Είναι κάτι που τους το οφείλουμε. Είναι γεγονός ότι οι πολύτεκνοι ήσαν από τα μεγαλύτερα θύματα των περικοπών που έγιναν λόγω των μνημονίων. Στο άρθρο 19 παρ. 11, να προβλεφθεί ότι πολύτεκνοι ή τέκνα πολυτέκνων που επέτυχαν ή φοιτούν σε σχολές ή τμήματα ΑΕΙ ή ΤΕΙ, να μετεγγράφονται σε αντίστοιχη σχολή ή τμήμα που είναι πλησιέστερο στον τόπο κατοικίας τους, ή εκεί που φοιτούν αδέλφια τους. Είπατε ότι το βλέπετε θετικά και θα το συζητήσουμε άμεσα με σύσταση διακομματικής επιτροπής. Αναμένω με ενδιαφέρον πρωτοβουλίες σας», τόνισε ο κ. Κέλλας.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας του κόμματος της Αξιωματικής αντιπολίτευσης, σημείωσε:
«Κύριοι της κυβέρνησης, κύριοι του Υπουργείου Παιδείας, βρίσκεστε σε ιδεολογική σύγχυση. Λόγω των πολλών και ασχέτων μεταξύ τους ρυθμίσεων, το υπό συζήτηση νομοσχέδιο δεν συμβάλλει στη λύση των προβλημάτων της παιδείας. Δεν έχει σχέδιο, δεν έχει στόχους, και φανερώνει ότι η Κυβέρνηση δεν έχει στρατηγική για την Εκπαίδευση στη χώρα μας. Και βέβαια η εικόνα αυτή είναι ανάλογη και με την εικόνα που παρουσιάζετε και στην διαπραγμάτευση για το κλείσιμο της αξιολόγησης», δηλώνοντας την απόφαση της Νέας Δημοκρατίας να καταψηφίσει επί της αρχής το Νομοσχέδιο.