Σχετικά με τον κόμβο Πυργετού στον Δήμο Τεμπών, σε ανακοίνωση της παράταξης του Κώστα Κολλάτου αναφέρονται τα εξής:
"Με αφορμή το δημοσίευμα της «Ε» μετά από επερωτήσεις βουλευτών του Ν.Λάρισας, προς τον υπουργό Υποδομών κ Καραμανλή, σχετικά με την κατασκευή πλήρους κόμβου στον Πυργετό, τις απαντήσεις του Υπουργείου, την πρόταση του Δ. Τεμπών και τις αξιώσεις της εταιρίας η Δημοτική Παράταξη «Συνεργασία για πορεία Ανάπτυξης» Δ Τεμπών επισημαίνει:
Κατ´ αρχάς ενημερώνουμε ότι στην κοινή σύσκεψη τον Ιανουάριο του 2017 των Δήμων Τεμπών, Αγιάς, Δίου-Ολύμπου,της Περιφέρειας Θεσσαλίας, όλων των βουλευτών του Ν. Λάρισας, της ΠΕΔ Θεσσαλίας και των φορέων, εκφράστηκε ομόφωνα η ΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των διοδίων στα Τέμπη.
Εκφράστηκε δηλαδή η άποψη ότι δε νοείται σύγχρονος αυτοκινητόδρομος χωρίς την ύπαρξη παράδρομου και εναλλακτικού δικτύου.
Και στο συγκεκριμένο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου εναλλακτική διαδρομή και παράδρομος είναι η Κοιλάδα των Τεμπών.
Η παραχωρησιούχος Ανώνυμη εταιρία επιδιώκει την εγκατάσταση και λειτουργία του νέου Μετωπικού Σταθμού διοδίων Τεμπών για αυτονόητους οικονομικούς λόγους.
Με την μελέτη περιβάλλοντος προτείνεται ως αναγκαία ,η θυσία της προστατευόμενης περιοχής της Κοιλάδας των Τεμπών.
Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι η ιδία η μελέτη εκθέτει το φυσικό περιβάλλον τα οικοσυστήματα ,τη βλάστηση, την χλωρίδα, την πανίδα, τα τοπία ιδιαίτερου φυσικού κάλλους κα
Η περιβαλλοντική μελέτη πέρα από την περιγραφή των προβλεπομένων έργων , δεν αιτιολογεί με συγκεκριμένα κριτήρια τις επιπτώσεις στο φυσικό, ατμοσφαιρικό,ακουστικό περιβάλλον των προστατευόμενων περιοχών.
Για τους παραπάνω λόγους και τις αρνητικές γνωμοδοτήσεις τόσο του Δημοτικού συμβουλίου Τεμπών, όσο και του Περιφερειακού συμβουλίου Θεσσαλίας, το αρμόδιο Υπουργείο περιβάλλοντος ΔΕΝ ενέκρινε την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του Μετωπικού Σταθμού Διοδίων Τεμπών.
Σ' ότι αφορά την κατασκευή ολοκληρωμένου κόμβου στον Πυργετό, είναι αυτονόητο ότι απαιτείται ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ.
Πρέπει όλοι οι φορείς, αυτοδιοίκηση Α΄ και Β' βαθμού, οι βουλευτές του Ν Λάρισας να πιέσουν το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών ,ώστε με νομοθετική πρωτοβουλία να αλλάξει το συγκεκριμένο άρθρο της Σύμβασης Παραχώρησης, τοποθετώντας πλευρικά διόδια επιβάλλοντας το ανάλογο συμφωνηθέν αντίτιμο.
Με αυτόν τον τρόπο ξεπερνιούνται οι ισχυρισμοί του Παραχωρησιούχου για απώλεια εσόδων, αφού λόγω της θέσης τού κόμβου και στα όρια του μήκους χρέωσης του προηγούμενου και επόμενου Μετωπικού Σταθμού η τιμή του διοδίου τέλους είναι μηδενική.
Υπενθυμίζουμε ακόμη ότι υπάρχει περιβαλλοντική δανειοδότηση για ολοκληρωμένο κόμβο, ενώ έχουν δρομολογηθεί από τον Απρίλιο του 2016(ΦΕΚ83 ΑΑΠ/2016),οι διαδικασίες συμπληρωματικών απαλλοτριώσεων.
Είναι στη διακριτική ευχέρεια του Υπουργείου η δημοπράτηση κατασκευής αμφίπλευρου κόμβου ως νέου έργου, αφού πρώτα η κοινοπραξία Μ/C παραδώσει την μελέτη του έργου.
Αυτή κατά την ταπεινή μας άποψη, πρέπει να είναι η μεθόδευση όλων των φορέων, ώστε να επιτευχθεί η κατασκευή ολοκληρωμένου κόμβου στον Πυργετό, όπου αποτελεί χρόνιο αίτημα των κατοίκων, των επαγγελματιών, των Δήμων Τεμπών, Αγιάς καθώς και της Περιφέρειας Θεσσαλίας."