Τα Social media είναι ένα δυναμικό και πολύ διαδραστικό μέσο για τις online πωλήσεις. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι διαθέσιμες ευκαιρίες για την ενίσχυση της αφοσίωσης με το κοινό σας θα συνεχίσουν να αυξάνονται καθώς εξελίσσεται το ίδιο το μέσο.

Ωστόσο, το 2020 αρχίζει να βλέπει αλλαγές σε προηγούμενες τάσεις που, αν και μικρές, μπορούν να δημιουργήσουν διαρκή αντίκτυπο στις καμπάνιες σας.

Αυτές είναι οι πέντε τάσεις που πρέπει να γνωρίζετε καθώς διαμορφώνετε και ανανεώνετε τις στρατηγικές σας στα κοινωνικά μέσα!

1. Πωλήσεις στα Social = Εξατομίκευση (Personalization)

Η εξατομίκευση είναι μια τάση που βρίσκεται στην κορυφή του μάρκετινγκ εδώ και χρόνια και συνεχίζει να δείχνει ευκαιρίες για ανάπτυξη μέσω των κοινωνικών μέσων. Όταν πουλάτε το brand σας στα social, είναι σημαντικό να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας στο πολύ σχετικό κοινό. Πώς μπορείτε να εστιάσετε στην εξατομίκευση του σωστού κοινού για τους πελάτες σας; Κάντε την έρευνά σας.

2. Το Instagram κρύβει τα likes

Tο Instagram έχει μετατρέψει τα like σε λιγότερο από μια εμφανή λειτουργία. Οι χρήστες δεν μπορούν πλέον να βλέπουν τις επισημάνσεις "μου αρέσει" σε άλλες αναρτήσεις Instagram, παρά μόνο στις δικές τους. Ο λόγος για αυτό; Έχει να κάνει με την αυξανόμενη συνειδητοποίηση της ψυχικής υγείας, ιδίως όσον αφορά τα διαδικτυακά μέσα.

Το Instagram θέλει να αποκολληθεί από το στίγμα που σχετίζεται με το να είναι μέτρο δημοτικότητας και επικύρωσης. Οι ψεύτικες προτιμήσεις μπορούν επίσης να δημιουργήσουν μια παραπλανητική εικόνα για μάρκες που μπορεί να πιστεύουν ότι έχουν ευρύτερη προσέγγιση με το κοινό τους.

Επαγγελματική συμβουλή: Ανεξάρτητα από τις αλλαγές, μην ξεχνάτε ποτέ τη σημασία της αφήγησης. Μπορείτε να διατηρήσετε μια συνδεδεμένη και θετική αφοσίωση με το κοινό σας, εάν εξανθρωπίσετε το brand σας. Τα like θα συνεχίσουν να ρέουν, με διαφορετικούς τρόπους!

3. Μετρήσεις εξελισσόμενης απόδοσης

Η εστίαση σε παράγοντες όπως τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού, η συλλογή πιο εστιασμένων πληροφοριών αφοσίωσης και η κατανόηση δεδομένων για την καλύτερη στόχευση δυνητικών πελατών είναι το τελικό αποτέλεσμα αυτής της τάσης.

Μετρήσεις όπως η δημιουργία δυνητικών πελατών μπορεί να αντικατοπτρίζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια την απόδοση επένδυσης για τις καμπάνιες στα Social Media. Αυτή η τάση θα είναι μια ανάκαμψη για όλους τους εμπόρους.

4. Βίντεο: Το μέλλον του περιεχομένου

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποίησε η Cisco, έως το 2022, το 82% όλου του διαδικτυακού περιεχομένου θα είναι βίντεο.

Ωστόσο: η εξατομίκευση είναι πιο σημαντική από τον τύπο του περιεχομένου. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που παρουσιάζετε είναι σχετικό και ελκυστικό για το κοινό που στοχεύετε. Η εξατομίκευση του περιεχομένου σας θα αυξήσει τα όρια αυτής της συγκεκριμένης τάσης των βίντεο και μπορεί να αυξήσει σημαντικά την κυκλοφορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

5. Οι εξειδικευμένες πλατφόρμες θα αναπτυχθούν

Οι βασιλιάδες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που όλοι γνωρίζουμε είναι το Facebook και το Instagram. Αλλά άλλοι όπως το LinkedIn, το Snapchat και ακόμη και οι νεότερες πλατφόρμες όπως το TikTok δεν πρέπει όμως να αγνοούνται.

Το LinkedIn είναι μια δημοφιλής εξειδικευμένη πλατφόρμα μεταξύ των εμπόρων B2B που επιθυμούν να δημιουργήσουν μόνιμες επιχειρηματικές συνδέσεις. Οι TikTok και Snapchat αποτελούν πλατφόρμες αφοσίωσης για εμπόρους που στοχεύουν να αλληλεπιδράσουν με ένα πολύ νεότερο πλήθος. Εάν γίνει σωστά, μπορεί να προχωρήσει πολύ.

Αυτές οι πλατφόρμες αντικατοπτρίζουν μια καυτή τάση από μόνη της. Οι άνθρωποι μετακινούνται μακριά από περισσότερους δημόσιους και παραδοσιακούς χώρους σε πλατφόρμες με συγκεκριμένες κοινότητες και εστιάζουν την προσοχή τους.

Οι κατάλληλοι συνεργάτες

Οι πωλήσεις και η ανάπτυξη ενός brand μέσα από τα Social media είναι μια εξειδικευμένη διαδικασία. Γι’ αυτό κάθε επιχείρηση έχει ανάγκη τους κατάλληλους συνεργάτες. Η ομάδα της WebOne στη Θεσσαλονίκη χάρη στη 16χρονη πείρα που διαθέτει μέσα από δεκάδες απαιτητικά project στο digital marketing εξασφαλίζει όλη την τεχνογνωσία και τα μέσα καθιερώσουν το brand σας και θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο την επένδυσή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στοιχεία επικοινωνίας

https://webone.gr/

Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Τηλέφωνο: 2310-254007

Email: info@webone.gr